کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلیغ فیلم های سینمایی ایرانی در ماهواره غیرقانونی است


کد خبر : ۲۳۸۲۳سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۳۲۵۴۷ بازدید

با کسانی که فیلم های خود را در شبکه های ماهواره ای تبلیغ کنند، برابر مقررات برخورد می شود ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغ فیلم های سینمایی ایرانی در برخی شبکه های ماهواره ای را غیرقانونی عنوان کرد و گفت: با کسانی که فیلم های خود را در شبکه های ماهواره ای تبلیغ کنند، برابر مقررات برخورد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از علی جنتی روز سه شنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه معاون دادستان نامه ای خطاب به وزارت ارشاد ارسال کرده که چنانچه تیزر فیلم های ایرانی در شبکه های ماهواره ای پخش شود نسبت به توقیف آنها اقدام می شود، افزود: چنین نامه ای ندیده ام، ممکن است این نامه به سازمان سینمایی ارسال شده باشد.

وی تصریح کرد: به تهیه کنندگان فیلم های سینمایی نیز تاکید کرده ایم که نباید تبلیغات و تیزر فیلم های آنها در شبکه های ماهواره ای دیده شود.

به گفته جنتی، بارها این موضوع از طریق سخنگوی وزارت ارشاد اعلام و بر استفاده نکردن از شبکه های ماهواره ای برای تبلیغ فیلم های ایرانی تاکید شده است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: پیشتر مذاکراتی با سازمان صدا وسیما برای تبلیغ فیلم های ایرانی داشته ام و تاکید شده که فرصت های مناسب و یکنواخت برای تهیه کنندگان در نظر گرفته شود.

جنتی افزود: با انتصاب علی عسگری به ریاست سازمان صدا وسیما در صدد هستیم در اولین فرصت در ملاقات با او درخصوص فراهم آوردن امکانات برای تبلیغ فیلم های سینمایی ایرانی مذاکراتی را به عمل آورم تا همه تهیه کنندگان بتوانند بدون نیاز به شبکه های ماهواره ای نسبت به تبلیغ فیلم های خود در صدا وسیمای جمهوری اسلامی اقدام کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید دارد که هیچ تهیه کننده ای حق ندارد نسبت به تبلیغ تیزر فیلم سینمایی خود در شبکه های ماهواره ای اقدام کند، در غیر این صورت این وزارتخانه برابر مقررات با تهیه کنندگان آثار سینمایی برخورد خواهد کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها