کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در بازگرداندن اموال بابک زنجانی توفیق چندانی نداشته‌ایم


کد خبر : ۲۳۷۹۹سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۱۱۰۷۰ بازدید

وزیر دادگستری گفت: در بازگرداندن اموال بابک زنجانی نسبت به گذشته توفیق چندانی نداشته‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم در رابطه با استرداد اموال به ...

مصطفی پورمحمدی در خصوص اینکه آیا در پرونده بابک زنجانی در زمینه بازگرداندن اموال وی به کشور اتفاق جدیدی رخ داده است؟ گفت: این پرونده یک سیر قضایی دارد که به اتهام و جرایم رسیدگی می شود و یک سیر دیگر آن کشف، شناسایی و فروش اموال و تبدیل آن به پول و بازگرداندن آن است.

وی افزود: در رابطه با بعد اول این پرونده، حکم صادر شد. در رابطه با بحث اموال که مشکل ماست، متاسفانه نسبت به گذشته توفیق چندانی نداشته ایم و ان شاءلله بتوانیم در رابطه با استرداد اموال در این پرونده به جایی برسانیم.

پورمحمدی در پاسخ به سئوالی درباره صحبت‌های دادستان کل کشور در زمینه استفاده از فضای مجازی و اینکه حادثه ستایش ناشی از این فضا بود، گفت: همه بسترهای نو در دنیا مزایا و معایب و خسارت هایی را دارند که فضای مجازی هم مانند تمام مظاهر زندگی مدرن سبب رفاه، آسایش، توسعه ارتباطات و بهبود زندگی اجتماعی شده و فعالیت های شهروندان را ساده کرده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم از فضای مجازی به خصوص برای خدمات اداری، آموزشی و فرهنگی استفاده کنیم بی شک جامعه به منافع بسیار ارزشمندی دست پیدا می کند و تردیدی در آن نیست و به طور طبیعی هر گل و بوستانی، خار و خسارت هایی در کنارش دارد و باید حواسمان را جمع کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه متاسفانه فضای مجازی قدرت ارتباط بسیار عظیمی را دارد و همانند ماشین و هواپیمایی می ماند که سرعت و خطرش بسیار بالاست، گفت: درست است که یک عامل در پرونده ستایش، استفاده نادرست از این فضا بود ولی فساد اخلاقی و انحراف اخلاقی بسترهای مختلفی از جمله این بستر را دارد و الا در جامعه ضعف های فرهنگی و اخلاقی از هزاران سال وجود داشته و اکنون هم وجود دارد.

وی تاکید کرد: این طور نیست که ما امکانات جدید و آنچه که محصول تلاش، علم و هنر و فناوری بشر است را نادیده بگیریم بلکه باید بهره برداری خوب از آن شود.

وزیر دادگستری در پایان گفت: سیاست های مقام معظم رهبری هم دلالت بر این موضوع دارد و تلاش دولت هم در این راستاست و جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کردیم و امیدوارم که بتوانیم مراقبت های لازم ضمن بهره برداری مناسب از امکانات از جمله فضای مجازی را داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها