کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روز انواع برنج در شمال کشور اعلام شد


کد خبر : ۲۳۷۷۳دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳:۴۷۳۵۴۷ بازدید

نایب رئیس انجمن برنج با بیان اینکه نرخ برنج کیفی در 10روز گذشته 500 تومان در هر کیلوگرم کاهش پیدا کرده است، گفت: هر کیلوگرم برنج طارم ...

نایب رئیس انجمن برنج با بیان اینکه نرخ برنج کیفی در 10روز گذشته 500 تومان در هر کیلوگرم کاهش پیدا کرده است، گفت: هر کیلوگرم برنج طارم در شمال کشور 8 تا 9 هزار تومان به فروش می‌رسد در حالی که این محصول در 10 روز گذشته 9500 تومان بود.

اکبریان اظهار کرد : هر کیلوگرم برنج طارم بوجار 8 تا 9 هزار تومان، برنج دم‌سیاه 9 هزار تومان و برنج‌های پرمحصول 6 هزار و 400 تا 6 هزار و 700  تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت هر کیلو برنج ندا و شیرودی 6هزار و 400 تا 6 هزار و 500 و برنج فجر 7 هزار تومان است که هر کدام از این محصولات با سه تا چهار درصد شکستگی در شمال کشور به فروش می‌رسد.

نایب رئیس انجمن برنج تاکید کرد:‌ در برنج‌های کیفی قیمت هر کیلوگرم برنج به طور متوسط 500 تومان کاهش یافته است.

وی  گفت: با شروع شدن برداشت برنج در شمال کشور در یک و نیم ماه آینده نرخ برنج کاهش مشخصی خواهد داشت و مردم می‌توانند این محصول را با نرخ کمتری خریداری کنند.

اکبریان یادآور شد: افزایش قیمت برنج در تهران تا 11 الی 11 هزار و 500 تومان هیچ ارتباطی با تولید این محصول ندارد بلکه در نتیجه نحوه مدیریت فروشگاه‌ها است که قیمت این محصول به این ارقام رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها