کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی نخستین تلفن همراه مجهز به دوربین دید در شب


کد خبر : ۲۳۷۶۵دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۴۲۲۳۷۰ بازدید

شرکت دانمارکی Lumigon که قبلا گوشی‌های هوشمندی با نام T1 و T2 در سال‌های 2010 و 2012 معرفی کرده بود، این بار از گوشی جدیدی به نام ...
معرفی نخستین تلفن همراه مجهز به دوربین دید در شبمعرفی نخستین تلفن همراه مجهز به دوربین دید در شب

شرکت دانمارکی Lumigon که قبلا گوشی‌های هوشمندی با نام T1 و T2 در سال‌های 2010 و 2012 معرفی کرده بود، این بار از گوشی جدیدی به نام Lumigon T3 رونمایی کرده که به دوربین دید در شب تجهیز شده است.

گوشی هوشمند Lumigon T3 در قاب پشتی میزبان دوربینی 4 مگاپیکسلی مجهز به دو سنسور مادون‌قرمز LED است که امکان ثبت تصاویری روشن در سیاهی شب را امکان‌پذیر می‌کند. امواج مادون‌قرمز به قسمتی از طیف امواج گفته می‌شود که به وسیله چشم انسان قابل رویت نیستند اما به وسیله سنسورهای تصویر دوربین‌ها قابل‌شناسایی هستند. از این طریق دوربین‌های دید در شب می‌توانند بدون به وجود آوردن نور مرئی محیط اطراف خود را روشن کنند.

T3 همچون مدل T2 HD دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ بوده که در برگیرنده نمایشگری 4.8 اینچی با رزولوشن 720p و از نوع Super AMOLED است. نمایشگر این محصول توسط پوشش گوریلا گلس 4 محافظت شده و این در حالی‌است که قابلیت مقاومت در برابر آب را براساس استاندارد IP58 هم دارا است.


b1b8ve71t8glolvifms.jpg
 

از دیگر مشخصات گوشی مورد بحث می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2. 2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی، بهره‌مندی پیش‌فرض از پلتفرم اندروید 6 مارشملو، سنسور اثر انگشت، خروجی درگاه مادون قرمز، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدئو به‌صورت 4K، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی هوشمند Lumigon T3 قرار است در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی از انتهای ماه جاری با قیمت پایه 925 دلاری راهی بازار شود، این در حالی‌است که نسخه پوشیده شده با طلای 24 عیار آن نیز توسط شرکت Goldgenie با قیمت 1200 دلاری عرضه خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها