کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدیران خودرو تست درایو چری تیگو 5 را برگزار کرد


کد خبر : ۲۳۶۹۳یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۱۵۲۷۲۵ بازدید

شرکت مدیران خودرو که تابستان سال گذشته، چری تیگو5 را به بازار ایران معرفی کرده بود، روز چهارشنبه هفته گذشته، تست درایو عمومی برای ...

شرکت مدیران خودرو که تابستان سال گذشته، چری تیگو5 را به بازار ایران معرفی کرده بود، روز چهارشنبه هفته گذشته، تست درایو عمومی برای این خودرو برگزار کرد تا مشتریان جدید قبل از خرید اطلاعاتی از این کراس اوور چینی داشته باشند و بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.


an784xk8nged6jiotfq.jpg


این برنامه که از ساعت 14 در پیست ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، با حضور تعدادی از خبرنگاران و رانندگان پیست صورت گرفت تا آن ها هم برای درک بهتر از تیگو5، تجربه ای اسپرت را از آن بدست آورند. در این برنامه مدیران خودرو از مشتریان خود بازارسنجی برای محصولات جدید خود انجام می داد و با دریافت برخی نظرات، قصد در تکمیل سبد محصولات خود با بهترین محصولات چری را دارد.


kxw9ck0ovt5ywsu6gjl.jpg


تیگو5 به عنوان یک چینی به نسبت لوکس شناخته می شود که پلتفرمی CUV یا کراس اوور دارد و با موتور دو لیتری حدود ۱۳۹ اسب بخار را تولید می کند و توسط یک گیربکس CVT با قابلیت تعویض دنده در هفت حالت، قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. در نسخه اِکسلنت این خودرو که حدود ۹۳ میلیون تومان قیمت دارد، امکاناتی چون چهار کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، کروزکنترل، سنسور نور، صندلی برقی راننده، آینه تاشو برقی، مانیتور، دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، حالت اسپرت گیربکس، تودوزی چرم، سانروف و… نیز وجود دارد. با توجه به شرایط فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو برای این کراس اوور چینی، این روزها استقبال خوبی از تیگو۵ به لطف کیفیت قابل قبول و گارانتی پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر، صورت گرفته است.

حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها