کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهنمای خرید کیف چرم


کد خبر : ۲۳۶۰۳پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵:۴۵۴۶۸ بازدید

کیف‌های مجلسی زنانه و کیف‌های دستی زنانه، فانتزی‌ترین کیف‌های دستی هستند، که اندازه کوچکی دارند و معمولا ابزارهای تزئینی ظریفی هم روی آنها وجود دارد.

کیف‌های مجلسی زنانه و کیف‌های دستی زنانه، فانتزی‌ترین کیف‌های دستی هستند، که اندازه کوچکی دارند، و معمولا ابزارهای تزئینی ظریفی هم روی آنها وجود دارد و معمولا فقط برای موقعیت های رسمی یا موارد غیر رسمی که نیاز به بردن وسایل کوچک هست، کاربرد دارند.

کیف‌های دستی و مجلسی معمولا بندی دارند که می‌توان آنها را جمع کرد، اما کیف‌های دستی مجلسی گاهی هم بدون بند هستند و باید برای استفاده از آنها در دست گرفته شوند. کیف‌های مچی هم انواع دیگری از این کیف‌ها هستند که بند کوچکی دارند که بیشتر به مچ انداخته می‌شود.خریداران باید دقت داشته باشند که چقدر می‌خواهند از کیف‌های دستی مجلسی استفاده کنند.

اگر چندان پر استفاده نباشند، طراحان توصیه می‌کنند که بهتر است کیفی خریداری کنید که با تعداد زیادی از لباس‌های مجلسی هماهنگی داشته باشد. کیف‌های ساده سیاه و یا سفید احتمالا ماندگاری زیادی داشته و با هر لباسی می‌توان ار آنها استفاده کرد و هیچ وقت هم از مد نخواهند افتاد. کیف‌های دستی مجلسی چرم، بسیار زیبا و بادوام هستند.


اندازه و سبک کیف از موارد دیگری است که باید موقع خریدن کیف‌های مجلسی مورد توجه قرار بگیرد. اندازه کیف بسیار حائز اهمیت است، این که قرار است چقدر وسایل در آن گذاشته شود مسئله ای است که قطعا برای همه ما اهمیت دارد. انباشتن کیف پر از وسایل، ظرافت کیف را از بین می‌برد، بنابراین اگر قرار است لوازم زیادی در آن انباشته کنید بهتر است کیف بزرگی خریداری نمایید.

یکی دیگر از عوامل، اندازه بدن و فرم بدن است. اندام‌های ریز ممکن است با یک کیف بزرگی که خریداری می‌کنند ناموزون به نظر برسند، و کیف‌های کوچک هم نمی‌توانند مناسب کسانی باشند که اندام درشتی دارند. قانون دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که خانم‌هایی که بدنشان انحنای خوبی دارد بهتر است از کیف‌هایی که ظاهر و طراحی پیچیده‌ای دارند استفاده نمایند. اما خانم‌هایی که بدنشان انحنای کمتری دارد بهتر است از کیف‌های ساده‌تر استفاده کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها