کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات تعرفه های پزشکی سال 95 اعلام شد + جدول


کد خبر : ۲۳۵۸۶چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶:۱۵۱۱۴۲۵ بازدید

10 درصد افزایش میانگین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش عمومی غیردولتی سال 1395 نسبت به سال گذشته تصویب شد.

شصت و سومین نشست شورای عالی بیمه امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در ساختمان وزارت کار برگزار شد. این نشست به بررسی سرفصل های تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی ویزیت، حق الزحمه جراح، هتلینگ بیمارستان ها و داروخانه در بخش عمومی غیردولتی اختصاص داشت و در پایان، جزییات آن تصویب شد.

میزان افزایش تعرفه ها در بخش ویزیت و حق الزحمه جراح به ترتیب 13 و 6.1 درصد است. تعرفه های هتلینگ و داروخانه نیز به ترتیب 22 و 10 درصد افزایش یافت. در مجموع میانگین افزایش تعرفه ها در بخش های چهارگانه نام برده، 10 درصد است. 

هیات وزیران اردیبهشت ماه پارسال برخی تعرفه های سال 1394 خدمات تشخیصی و درمانی بخش دولتی را اعلام کرد که در سازمان ها و نهادهای عمومی غیردولتی و خیریه نیز لازم الاجرا بود. 

بر این اساس، ویزیت پزشکان، دندانپزشکان عمومی و phD پروانه دار 92 هزار ریال و ویزیت پزشکان، دندانپزشکان متخصص و MD-phD، 115 هزار ریال تعیین شد.

همچنین ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیب و متخصص روانپزشکی 138 هزار ریال و ویزیت پزشکان فوق تخصص روانپزشک 166 هزار ریال بود.

4o9lhda7ah4xw6sjs1iq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها