کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ/ نرخ امروز؛ 6800 تومان


کد خبر : ۲۳۵۵۱چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۱۴۸۶۱ بازدید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 400 تومانی قیمت مرغ در 2 روز اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به ...

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 400 تومانی قیمت مرغ در 2 روز اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به 6800 تومان رسیده است.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از افزایش 400 تومانی قیمت مرغ در دو روز اخیر خبر داد و  اظهارداشت: امروز چهارشنبه نرخ مرغ زنده 4500 تومان و قیمت این کالا در عمده فروشی میدان بهمن 6200 تومان، درب کشتارگاه  6200 تومان و توزیع درب واحدهای صنفی 6300 تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی (فروش درب واحدهای صنفی) 6800 تومان تومان و نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر  5800 و ران مرغ بدون کمر برابربا قیمت مرغ و 6800 تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه در روزهای آینده با افت قیمت مرغ مواجه نخواهیم بود، اظهارداشت: احتمال افزایش قیمت مرغ تا 7 هزار تومان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان وجود دارد اما بعد از روزهای اول و دوم ماه مبارک با افت شدید قیمت این کالا مواجه خواهیم بود، چراکه تقاضا پایین می‌آید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها