کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش دو ساعته زمان سفر با قطار به مشهد در نوروز


کد خبر : ۲۳۴۶جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳:۱۳۳۲۲۰ بازدید

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با اشاره به جزئیات طرح نوروزی راه آهن، گفت: در نوروز امسال زمان سفر با قطار به مشهد مقدس دو ساعت کاهش می‌یابد.

محسن پورسید  درباره اه اندازی سایت متمرکز برای فروش بلیت قطار اظهار داشت: تیمی مشترک از بخش خصوصی و شرکت راه آهن در حال کار بر روی این سایت هستند تا تمامی فروش بلیت شرکتها از طریق این سایت انجام گیرد.

وی افزود: تا زمان آغاز پیش فروش بلیت نوروزی این سایت آماده بهره برداری می‌شود تا متقاضیان و مراکز فروش بلیت بتوانند از این طریق بلیت های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت راه آهن تصریح کرد: مهمترین کار ما افزایش کیفیت و افزایش سرعت قطارهای مسافری است که امیدواریم تا قبل از آغاز سال جدید و به زودی حرکت قطارهای مسافری در مسیر مشهد حداقل دو ساعت زمان سیر آنها را کاهش می‌دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال تمرکز راه آهن بر افزایش کیفیت خدمات‌دهی قطارها است، بیان کرد: سعی داریم تا مسافران از کیفیت بیشتری بهره مند شوند و مسافرت بهتری را پیش رو داشته باشند.

پورسیدآقایی ابراز امیدواری کرد که با افزایش کیفیت و کاهش زمان سفر به مشهد مقدس، مسافران رضایت بیشتری از حمل و نقل ریلی داشته باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها