کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جنجالی جدید / واردات سس هاینز آمریکایی به ایران


کد خبر : ۲۳۴۱۲یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲:۲۲۵۳۹۸ بازدید

عضو هیأت‌مدیره کانون صنایع غذایی از واردات سس هاینز (که یک برند آمریکایی است) خبر داده است.
جنجالی جدید / واردات سس هاینز آمریکایی به ایرانجنجالی جدید / واردات سس هاینز آمریکایی به ایران

در حالی که محدود شدن تجارت با آمریکا در دستور کار مقامات کشور قرار دارد و هر چند گاه یک بار بر آن تأکید می‌شود، خبرها حاکی از حضور برخی اقلام آمریکایی در بازارهای ایران است. آن طور که ایانا گزارش داده، احمد آزادمرد، عضو هیأت‌مدیره کانون صنایع غذایی، از واردات سس هاینز به کشور خبر داده است. 

به گزارش ایران جیب به نقل از اقتصادنیوز، آزادمرد مدعی شده که واردات سس هاینز از طریق هلند مجوز واردات گرفته است. بر اساس این گزارش، کمپانی اچ. جی. هاینز (H. J. Heinz Company) یا همان هاینز (Heinz) یک شرکت تولید فرآورده‌های غذایی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در پیتسبورگ (Pittsburgh) ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania) قرار دارد. این شرکت توسط هنری هاینز (Henry Heinz) در سال 1888 تأسیس شد. محصولات این شرکت در بیش از 200 کشور عرضه می‌شود. 

هاینز در حال حاضر رتبه نخست تولید سس کچاپ را در آمریکا با سهم بازار بیش از 50 درصد در اختیار خود دارد. از سال 1896 این شرکت از شعار «57 گونه» روی بسته‌بندی‌های خود استفاده می‌کند. این عدد 57 برگرفته از این است که این شرکت در آن زمان به تولید 57 محصول می‌پرداخت، اما در حال حاضر شرکت بیش از 60 محصول تولید می‌کند.

واردات محصولات آمریکایی در حالیست که مدتی پیش به طور ناگهانی واردات خودروهای آمریکایی لغو شده بود. چهاردهم اردیبهشت ماه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مجوز واردات خودروهای آمریکایی ناگهان لغو و اسامی 24 مدل شورلت از فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور در سال 95 از سیستم ثبت سفارش حذف شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها