کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات ارزان‌تر قطعات هواپیما در پی حذف واسطه‌ها


کد خبر : ۲۳۳۸جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵:۳۵۱۹۶۸ بازدید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: در زمینه‌ ورود قطعات هواپیما و تعمیر قطعات همیشه از واسطه‌ها استفاده می‌شد که با توجه به توافقات صورت گرفته و حذف واسطه‌ها می‌توانیم ارزان‌تر و راحت‌تر قطعات هواپیما را وارد کنیم.

جمشید ترکان اظهار کرد: با توافقاتی که در ژنو صورت گرفته و برداشته شدن تحریم قطعات هواپیمایی، ارتباط ایرلاین‌ها با شرکت‌های خارجی به‌ طور مستقیم برقرار می‌شود و در این چند روز نیز شرکت‌های مربوطه اعلام آمادگی کردند و منتظرند ظرف چند روز آینده مسائل حقوقی‌شان برطرف و وارد فاز همکاری شویم.

وی اظهار کرد: یکی از محسناتی که تحریم داشت استفاده و آشنایی بیشتر با توانمندی‌های داخلی و نیروهای متخصص بومی بود اما در زمینه‌ تعمیر قطعات و خرید آنها وابسته به خارج از کشور بودیم که این مشکل در حال برطرف شدن است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین با بیان این‌که هزینه‌ شرکت‌های هواپیمایی با روالی که در پیش است کاهش می‌یابد، گفت: با کاهش هزینه می‌توانیم خدمات بسیار بهتری به مردم ارائه دهیم و امیدواریم با رفع تحریم صنعتی پویا و ارزشمند در کشور داشته باشیم.

ترکان با بیان این‌که در حال حاضر این ایرلاین چهار فروند هواپیمای ملکی بویینگ MD دارد، اظهار کرد: برای خرید سه فروند هواپیما نیز برنامه‌ریزی کردیم اما با توجه به فضایی که ایجاد شده کمی تامل می‌کنیم تا نتیجه‌ کار حاصل شود و بتوانیم با قیمتی پایین‌تر و به راحتی این هواپیماها را بخریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها