کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته


کد خبر : ۲۳۱۸۹چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۲۰۵۸۵ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار ایران امروز -چهارشنبه- روندی صعودی از خود نشان داد و با 160 واحد افزایش به مقدار 76 هزار و 853 واحد ...
بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفتهبازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته

بورس اوراق بهادار تهران امروز در بیشتر ساعات معاملات، شاهد رشد بود و تا مقدار 76 هزار و 948 واحد رسید. ولی در پایان با اندکی افت وارد کانال 76 هزار و 853 واحدی شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار ایران امروز -چهارشنبه- روندی صعودی از خود نشان داد و با 160 واحد افزایش به مقدار 76 هزار و 853 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز 16 واحد رشد و به رقم 13 هزار و 887 واحدی را تجربه کرد. ارزش معاملات امروز به مقدار 223 میلیارد و 694 میلیون و 100 هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از 496 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 77 هزار و 74 نوبت معامله بود.

در آخرین روز از معاملات این هفته نماد معاملاتی شرکت های لنت ترمز ایران، سیمان اصفهان سیمان بجنورد، سیمان خوزستان، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان،کالسیمین، گروه صنایع سیمان کرمان، سرمایه گذاری خوارزمی، مدیریت سرمایه گذاری امید، ماشین سازی نیرو محرکه و گروه دارویی سبحان بازگشایی شدند.

در مقابل نماد معاملاتی شرکت های سیمان شاهرود، صنایع سیمان دشتستان، صنایع کاشی و سرامیک الوند، داروسازی ابوریحان،کارتن ایران و سیمان اصفهان در پایان معاملات امروز متوقف شدند.

نماد پتروشیمی جم با 61 واحد افت بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل تالار شیشه ای داشت همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران، بانک تجارت و شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ از دیگر نماد هایی بودند که از رشد شاخص امروز جلوگیری کردند.

نمادهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری ‌غدیر و فولاد مبارکه اصفهان موجب رشد شاخص کل آخرین روز معاملاتی این هفته شدند.

بیشترین عرضه های امروز مربوط به فنرسازی خزر، دارو سازی فارابی و ایران خودرو و برترین تقاضا ها را مشارکت ملی نفت ایران و مشارکت شهرداری سبزوار و ماشین سازی اراک به خود اختصاص دادند. شاخص کل فرابورس ایران نیز با 3.1 واحد رشد به رقم 817.2 واحدی رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها