کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید آسان یک شاسی بلند قدرتمند از جنس رنو کولئوس


کد خبر : ۲۳۱۳۶سه شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۱۵۷۳۷۴ بازدید

کولئوس، خودرو شاسی بلند دو دیفرانسیل فرانسوی با حجم موتور 2500 سی‌سی و قدرت 170 اسب بخار، از خیابان های شهر گرفته تا جاده های کوهستانی ...



کولئوس، خودرو شاسی بلند دو دیفرانسیل فرانسوی با حجم موتور 2500 سی‌سی و قدرت 170 اسب بخار، از خیابان های شهر گرفته تا جاده های کوهستانی را برای شما دست یافتنی می‌کند. آنچه کولئوس را خاص میکند سیستم تعلیق فوق العاده آن در مواجه با پستی بلندی های جاده هاست و در نهایت امنیت و ایمنی این خودرو است که موسسه Euro Ncap بالاترین امتیاز استاندارد ایمنی را به این خودرو اختصاص داده است.

هم اکنون شرایط خرید رنو کولئوس با داشتن 5 ستاره ایمنی اروپا، امکانات مناسب و گارانتی 5 ساله آسانتر از قبل هم شده است.

اگر بخواهید خودروی کولئوس را بصورت نقد بخرید، امتیازات زیر برای شما در نظر گرفته می شود:

 6 میلیون تومان تخفیف، 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان، پرداخت چند مرحله ای بهای خودرو تا 50 روز پس از ثبت نام، و مدت زمان تحویل 7، 30 و 60 روزه بنا به انتخاب مشتری؛ اما اگر شرایط اقساطی را به پرداخت نقدی خرید رنو کولئوس ترجیح می دهید، نگین خودرو با 70 میلیون تومان وام و دوره های اقساط 10 ، 24 و 36 ماهه از شما حمایت می کند.

شما می توانید با پرداخت تقریبی نیمی از قیمت خودرو در هنگام ثبت نام اقساطی، کولئوس خود را 7 روزه تحویل بگیرید و درصورت پرداخت این مبلغ در 2 مرحله ، تحویل خودرو به 30 روز بعد موکول می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها