کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نجات معجزه آسای راننده تریلی در جاده دماوند/ تصاویر


کد خبر : ۲۳۱۱۱سه شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۱۱۵۵۸ بازدید

با تلاش دو ساعته آتش نشانان، راننده میانسالی که درون اتاقک درهم پیچیده تریلی واژگون شده در جاده دماوند گرفتار شده بود، از مرگ حتمی ...

با تلاش دو ساعته آتش نشانان، راننده میانسالی که درون اتاقک درهم پیچیده تریلی واژگون شده در جاده دماوند گرفتار شده بود، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 92، 19 و 60 را به همراه گروه امداد و نجات 11 و جرثقیل 30 تنی ساعت 16:15 روز گذشته به جاده دماوند، روی پل بزرگراه رسالت اعزام کرد.

مرتضی بهروز معاون منطقه 3 عملیات که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو تریلی حامل سنگ معدنی به علت نا معلوم بر روی پل بزرگراه رسالت واژگون شده و راننده 60 ساله آن درون اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق این خودروی سنگین،محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، مشغول رهاسازی راننده شدند.

معاون منطقه سه عملیات اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان و در یک عملیات دو ساعته موفق شدند راننده خودرو را از اتاقک خودرو خارج کنند و به امدادگران اورژانس تحویل دهند.

بهروز با اشاره به اینکه خوشبختانه راننده خودرو تریلی با آسیب دیدگی جزئی از خودرو خارج شد، تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو تریلی به حالت اولیه و تحویل محل حادثه به نیروهای راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.





اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها