کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای امروز طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۲۳۰۹۹سه شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۷۵۳۴ بازدید

در معاملات اولیه روز سه‌شنبه طلا در نزدیکی پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر خود معامله شد، این در حالی است که قیمت‌ها به دلیل افزایش انتظارات ...

در معاملات اولیه روز سه‌شنبه طلا در نزدیکی پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر خود معامله شد، این در حالی است که قیمت‌ها به دلیل افزایش انتظارات برای بالارفتن نرخ بهره در ماه ژوئن تحت فشار قرار گرفته است.

هر اونس طلا در معاملات امروز با افت 0.1 درصدی یکهزار 244 دلار و 80 سنت معامله شد. این فلز در معاملات روز دوشنبه  به ثبت قیمت یکهزار 242 دلار و 63 سنت پایین‌ترین سطح خود را از 28 آوریل تجربه کرده بود.

جان ویلیامز رئیس فدرال‌رزرو سن‌فرانسیسکو اعلام کرد علی‌رغم خطراتی همچون رای‌ به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، بانک مرکزی به دنبال افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن یا جولای است و در صورت قدرتمند بودن اقتصاد، افزایش‌های بعدی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

جیمز بولارد، رئیس فدرال‌رزرو سنت‌لوئیز هم اعلام کرد نرخ آمریکا برای مدت زیادی بسیار پایین بوده و موجب عدم ثبات مالی در آینده خواهد شد، انتظارات بازار برای افزایش نرخ بهره احتمالا خوب خواهد بود.

اقتصاددانان گلدمن‌ساکس روز دوشنبه اعلام کردند که شانس افزایش نرخ بهره توسط فدرال‌رزرو در نشست سیاستگذاری 15-14 ژوئن 35 درصد خواهد بود.

دارایی‌ها در SPDR بزرگترین صندوق معاملاتی طلا نیز در روز دوشنبه با رشد 0.38 درصدی به 872.52 تن رسید. در معاملات امروز شاخص دلار ثابت ماند و هر دلار معادل 109.260 ین معامله شد.

سیاستگذاران فدرال‌رزرو در این هفته به سخنرانی خواهند پرداخت و انتظار می‌رود که در سخنان خود به حمایت از افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده بپردازند. جانت یلن رئیس فدرال‌رزرو نیز روز جمعه در میزگردی در دانشگاه هاروارد حضور خواهد داشت.

پس از افت متوسط سهام وال‌استریت در روز گذشته، در معاملات اولیه روز سه‌شنبه سهام آسیایی، شاخص MSCI آسیا پاسیفیک خارج از ژاپن نسبت به روز گذشته خود تغییر چندانی نکرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها