کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 3008 جدید و نگاهی بلندتر


کد خبر : ۲۳۰۸۲دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰:۴۶۱۲۰۴۳ بازدید

پژو به صورتی آشکار نیسان قشقایی و سئات Ateca را هدف قرار داده است. نسل جدید کراس‌اوور پژو 3008 با زبان طراحی به‌روز شده آن و کابینی ...
پژو 3008 جدید و نگاهی بلندترپژو 3008 جدید و نگاهی بلندتر

پدال- پژو به صورتی آشکار نیسان قشقایی و سئات Ateca را هدف قرار داده است. نسل جدید کراس‌اوور پژو 3008 با زبان طراحی به‌روز شده آن و کابینی مدرن و دنج می‌تواند جلب نظر بسیاری از مشتریان اروپایی کراس‌اوورهای جمع‌وجور را بنماید.

پژو 3008 جدید روی پلتفرم ماژولار و مقیاس‌پذیر EMP2 بنا شده که به گفته پژو تا 100 کیلوگرم از سلف آن سبک‌تر می‌باشد. طول خودرو 4450 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور نیز با 80 میلی‌متر افزایش، باعث بهبود فضای سرنشینان شده است.

 

2016 Peugeot 3008

در مقایسه با نسل اول پژو 3008 که در سال 2008 معرفی شده بود، طراحی نسل دوم باشکوه‌تر و البته خشن‌تر شده است. کاپوت برآمده و کشیده‌تر شده و دیگر آن فرم ون گونه در ا دیده نمی‌شود. جلوپنجره بزرگ روی سپر هم جای خود را به جلوپنجره‌ای مشبک با نشان شیر در وسطان و با حاشیه کرومی داده و هواکش‌های روی سپر نیز مجزا شده‌اند. بعلاوه چراغ‌های خودرو هم از نوع دندانه‌ای و با نوار لامپ‌های روزتاب از نوع LED می‌باشند. خط شانه کناری بالاتر، ستون‌های سقف تیره رنگ، چرخ‌های آلیاژی بزرگ‌تر، حفاظ‌های جانبی و اسپویلر سقفی عقب و چراغ‌های عقب پنجه مانند از دیگر نکات طراحی نسخه جدید 3008 می‌باشند.
 


مشتریان پژو می‌توانند از بین دو گزینه بنزینی و چهار گزینه دیزلی دست به انتخاب بزنند. مدل پایه مجهز به موتور 1.2 لیتری PureTech 130 و مدل بعدی مجهز به موتور 1.6 لیتری THP 165 است. موتورهای دیزلی نیز شامل 1.6 لیتری BlueHDi با قدرت 100 و یا 120 اسب بخار و 2.0 لیتری BlueHDi با خروجی‌های 150 یا 180 اسب بخار می‌باشند. برای مدل‌های پایه از گیربکس شش سرعته دستی و مدل‌های بالاتر از گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.


همان‌گونه که از یک کراس‌اوور مدرن انتظار می‌رود، طیف گسترده‌ای از امکانات ایمنی فعال نظیر هشدار فاصله و ترمز اضطراری، هشدار خروج از لاین جاده، کروز کنترل تطبیقی، مانیتورینگ نقاط کور، نور بالای خودکار و سیستم دستیار پارک در 3008 جدید یافت می‌شوند.
 

2016 Peugeot 3008

درون کابین با طراحی موسوم به i-Cockpit، از دکمه‌های حسی، روشنایی محیطی پیشرفته، نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی برای راننده و 8.0 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی، سقف شیشه‌ای پانوراما و فرمان اسپرتی با روکش چرم باید نام برد.. بعلاوه این خودرو نخستین خودروی جهان است که به‌صورت کارخانه‌ای مجهز به سیستم صوتی کانونی Hi-Fi می‌باشد.


پژو قرار است از 3008 در نمایشگاه پاریس در اول سپتامبر رونمایی کند و البته تا پیش از پایان سال نیز آن را وارد بازار خواهد نمود.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها