کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا همچنان بی رمق


کد خبر : ۲۳۰۳چهارشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰:۰۸۱۹۳۹ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار گزارش های اقتصادی جدید آمریکا هستند قیمت جهانی طلا بار دیگر امروز چهارشنبه با کاهش روبرو شده است.

 نگرانی های نسبت به متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت شدید قیمت طلا در روزهای اخیر داشته و موجب شده تا قیمت این فلز زرد به پایین ترین سطح خود در 5 ماه اخیر برسد.

بر اساس این گزارش وزارت کار آمریکا قرار است روز جمعه تازه ترین گزارش خود در خصوص وضعیت بیکاری و اشتغال در ماه نوامبر را منتشر کند. نظرسنجی رویترز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که آمریکا طی ماه گذشته 183 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

قیمت هر اونس طلا نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1221 دلار رسیده است. بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در آینده نزدیک با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد و به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که عدم افزایش قیمت طلا به بیش از 1226 دلار نشانگر ادامه روند نزولی تقاضا در بازارهای جهانی است و سطح مقاومتی بعدی برای طلا 1195 دلار خواهد بود.میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز بار دیگر با کاهش 1.80 تنی در روز سه شنبه روبرو شد و به کمتر از 841 تن رسیده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها