کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار ارز را رصد کنید


کد خبر : ۲۲۸۹سه شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹:۱۴۳۷۱۸ بازدید

ارزش دلار روز دوشنبه در بازار آسیا با کاهش همراه بود. در معاملات ظهر روز دوشنبه در توکیو،هر دلار در مقابل 102 ممیز 35 ین معامله شد .

این در حالی است که روز جمعه در بازار نیویورک هر دلار با 102 ممیز 42 ین داد و ستد شده بود. در همین حال، ارزش یورو در مقابل دلار افزایش یافت، بدین ترتیب هر یورو با یک ممیز 3606 دلار معامله شد.

بر اساس این گزارش، ارزش یورو در مقابل ین نیز با افزایش همراه بود و در مقابل 139ممیز 27 ین داد و ستد شد.این در حالی است که دلالان بازار منتظر برگزاری نشست این هفته بانک مرکزی اروپا هستند.این هفته ، آمریکا نیز ارقام مربوط به رشد اقتصادی خود را در سه ماهه چهارم امسال ، فعالیت های صنعتی و میزان فروش محصولات در داخل این کشور منتشر خواهد کرد .

انتشار این ارقام به بانک مرکزی آمریکا برای بررسی و احتمالا کاهش برنامه خرید اوراق قرضه کمک خواهد کرد.

بن برنانکی رئیس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد هر گونه تغییر در برنامه خرید اوراق قرضه بر اساس این گزارش خواهد بود که آیا اقتصاد آمریکا به اندازه کافی قدرتمند شده است و می تواند روی پاهای خود بایستد یا نه.

نشست بعدی بانک مرکزی آمریکا در روز 17 ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

کریدت اگریکول اعلام کرد:« طی روزهای آتی، شواهدی بسیار به دست خواهد آمد که می تواند سبب نهایی شدن این ایده شود که در نشست بانک مرکزی آمریکا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما بر این باور هستیم بانک مرکزی آمریکا احتمالا کاهش برنامه خرید اوراق قرضه را در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد.

کردیت اگریکول افزود: طی هفته های آتی، سیاست پولی در کانون رصدهای دلالان در بازار خواهد بود.

 این در حالی است که ارقام مربوط به فعالیت های صنعتی در چین سبب افزایش انگیزه های سرمایه گذاران شده است ، در حالی که ارقامی که اتحادیه اروپا هفته گذشته منتشر کرد از کاهش میزان بیکاری و رسیدن آن به 12 ممیز یک دهم درصد در ماه اکتبر حکایت دارد . این در حالی است که نرخ بیکاری در اروپا در ماه سپتامبر 12 ممیز 2 دهم درصد بود.

سرمایه گذاران همچنین نشست این هفته بانک مرکزی اروپا را زیر نظر خواهند گرفت تا ببینند آیا این بانک سیاست های پولی خود را کاهش خواهد داد یا نه. این در حالی است که بانک مرکزی اروپا اخیرا نرخ بهره را به 25 صدم درصد کاهش داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها