کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه نکاتی را باید موقع خرید کولر گازی بدانیم؟


کد خبر : ۲۲۸۶۰جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳:۴۷۶۷۷۴ بازدید

با توجه به مصرف برق نسبتاً زیاد کولرهای گازی، انتخاب کولرگازی منطبق با محیطی که می خواهید آن را خنک کنید اهمیت زیادی دارد. بر همین اساس ...
چه نکاتی را باید موقع خرید کولر گازی بدانیم؟چه نکاتی را باید موقع خرید کولر گازی بدانیم؟

با توجه به مصرف برق نسبتاً زیاد کولرهای گازی، انتخاب کولرگازی منطبق با محیطی که می خواهید آن را خنک کنید اهمیت زیادی دارد. بر همین اساس ظرفیت های کولرگازی با شاخصی بنام (BTU) سنجیده می شود. به گزارش دما تجهیز، جدول زیردر انتخاب ظرفیت کولر گازی مطلوب، به شما کمک می کند.باید توجه داشته باشید که هر کولر گازی بزرگ، الزاماً بهترین کولر گازی نمی باشد چرا که اولاً به طور یکنواخت محیط (نسبتاً کوچکتر) را خنک نمی کند. از سوی دیگر با توجه به این که یکی از کارکرد های کولرگازی، پایین آوردن رطوبت هواست، یک کولر گازی متناسب، نسبت به کولرگازی بزرگتر (که به تعداد زیاد ON و OFF می شود)، رطوبت هوا را به طور موثرتری کم می کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از خراسان، اما چه ملاک هایی امکان مقایسه بهتر را هنگام خرید یک کولر گازی فراهم می کنند؟ در این رابطه با نگاهی به برچسب انرژی می توانید اطلاعات مفیدی کسب نمایید. روی این برچسب ها، اطلاعاتی از قبیل رده مصرف انرژی، این که دستگاه مورد نظر آیا امکان گرمایش را نیز دارد یا خیر، کلاس آب و هوایی مناسب (گرمسیری، معتدل، خنک) ذکر شده است.
صرفه جویی در مصرف برق با انتخاب کولر های گازی اینورتر: حتماً واژه اینورتر در ارتباط با این محصولات را شنیده اید. کولر های گازی اینورتر همان طور که از اسم آن مشخص است به وسیله تغییر دور کمپرسور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور یا موتور کولر جلوگیری می کند و این فرآیند باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

انواع کولر های گازی از نظر ظاهر: کولر های گازی را می توان در چند نوع از نظر ظاهر در بازار یافت. از آن جمله می توان به اسپلیت تک یا چند پنل، پرتابل (قابل حمل)، پنجره ای (که محل نصب آن ها در داخل قاب پنجره می باشد) و نیز ایستاده اشاره کرد. البته می توان گفت انواع اسپلیت و نیز پنجره ای کاربرد بیشتری دارند. در این میان باید توجه داشت مصرف برق انواع پنجره ای، بیشتر و تا حدود 2 برابر انواع اسپلیت می باشد.نگاهی به قیمت این محصولات در فروشگاه های مجازی مانند ای مالز بیانگر آن است که عمده کولر های گازی محدوده قیمتی بین یک تا 6.5 میلیون تومان دارند که به ترتیب شامل مدل های پرتابل، پنجره ای، اسپلیت و اینورتر می شود. انواع اینورتر نیز دارای قیمتی معادل با 1 میلیون و 800 هزار تومان به بالا می باشند.

sfw0pa02b8v012l7pd9.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها