کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش سهم مردم از اقتصاد به 18 درصد


کد خبر : ۲۲۷۴۳یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۳۹۵۶۱ بازدید

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به تسلط گسترده دولت بر اقتصاد کشور گفت: تسلط دولت بر مدیریت ۸۲ درصد اقتصاد کشور سبب کاهش سهم ...

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به تسلط گسترده دولت بر اقتصاد کشور گفت: تسلط دولت بر مدیریت ۸۲ درصد اقتصاد کشور سبب کاهش سهم مردم تا ۱۸ درصد شده است.

 علی فاضلی امروز یک شنبه در اجلاس روسای اتحادیه اصناف تهران اظهارکرد: انتقال سهم 82 درصدی دولت به مردم یک نیاز اساسی در اقتصاد کشور است.

به گزارش ایران جیب به نقل از تسنیم، وی افزود: در تدوین اقتصاد مقاومتی نگاه رهبر معظم انقلاب به مردمی شدن اقتصاد است که این اتفاق با کمک دولت و مجلس محقق می‌شود و برای آن باید فعالیت بیشتری کرد.

فاضلی گفت: اصناف باتوجه به ظرفیت‌های موجود و نقش آنها در ایجاد اشتغال، پیشانی بخش خصوصی است و مجموعه اصناف با تمام توان در اختیار اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

ادغام اتحادیه های موازی

وی افزود: برای ورود به بازارهای بین المللی در اقتصاد کشور باید چابک سازی صورت گیرد و براین اساس اتحادیه هایی که دارای تداخل صنفی و یا دچار مشکل مالی هستند در یکدیگر ادغام می‌شوند.

فاضلی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به دست اندازی به حریم 26 اتحادیه صنفی از سوی زیرمجموعه های دولتی گفت: بخش اعظمی از زمان اصناف به رفع این دست اندازی ها تلف می‌شود و در این زمینه باید تجدید نظر جدی صورت گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها