کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تا 100 میلیون ریال همزمان با افتتاح حساب هدیه بگیرید


کد خبر : ۲۲۶۲۶شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷:۵۷۱۰۲۲ بازدید

بانک رفاه در استان خراسان رضوی در پیامکی خبر اعطای هدیه تا یکصد میلیون ریال همزمان با افتتاح حساب داده است.

بانک رفاه در استان خراسان رضوی در پیامکی خبر اعطای هدیه تا یکصد میلیون ریال همزمان با افتتاح حساب داده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از اخبار بانک، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای جذب منابع از شهروندان تلاش های بسیاری را انجام می دهند.

برخی روش هایی که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای جذب منابع از خود نشان داده و معمولا مسئولان بازاریابی و البته روابط عمومی ها نقش پررنگ تری دارند روش های غیر معمولی است.


به یکی از پیامک های ارسالی توسط روابط عمومی بانک رفاه در استان خراسان رضوی توجه کنید: 

"تا یکصد میلیون ریال همزمان با افتتاح سپرده رفاه هدیه بگیرید" فرصتی ویژه فقط تا روز مبارک ۱۵ شعبان، اطلاعات بیشتر با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران، روابط عمومی بانک رفاه خراسان رضوی 

فارغ از جزییات این نوع حساب در بانک رفاه، از متن پیامک فوق اینگونه استنباط می شود که مشتری در همان زمان افتتاح حساب هدیه دریافت می کند آن هم تا یکصد میلیون ریال!

پیش از این در چند سال گذشته برخی بانک ها برای پرداخت سود بیشتر در همان ابتدای افتتاح حساب مبلغی را به عنوان هدیه (مثلا ۲۰ درصد نرخ سود یکساله و پرداخت دو درصد نیز در همان روز افتتاح حساب) به مشتریان می دادند.

حال با ارسال این پیامک مخاطب ناخودآگاه به یاد همان دوران می افتد در حالی که به احتمال زیاد با توجه به سخت گیری های بانک مرکزی در دوره حاضر چنین تصمیمی مد نظر مسئولان بانک رفاه نیست.قوانین موجود در نظام بانکی کشور در بین همه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری یکسان بوده و نرخ سود ها نیز به همین ترتیب است و هیچ بانک اجازه ندارد از نرخ های فوق تخطی کند. 

نبود قوانین مدون در تبلیغات طرح های بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از جمله ضعف های کنونی در نظام بانکی است. بهتر است بانک مرکزی با تدوین بخشنامه ای از بانک ها بخواهد پیش از اکران تبلیغات خود اعم از تصویری، صوتی، مجازی، پیامکی و ... تاییدیه را از بانک مرکزی دریافت کرده و مجوز بگیرند. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها