کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نیم میلیارد درآمد و 6 میلیون جایزه در یک برنامه صدا و سیما


کد خبر : ۲۲۶۲۵شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵:۵۲۶۹۲ بازدید

برنامه های تلویزیونی از تبلیغات پیامکی ارزش افزوده درآمد های میلیاردی در ماه کسب می کنند و جایزه اندکی می دهند.

برنامه های تلویزیونی از تبلیغات پیامکی ارزش افزوده درآمد های میلیاردی در ماه کسب می کنند و جایزه اندکی می دهند.

پیامک های ارزش افزوده همچنان توسط اپراتورهای تلفن همراه ارسال می شود و درآمدهای میلیاردی از این راه نصیب گردانندگان می شود. 

در این بین صدا و سیما که همواره از کمبود بودجه گله مند است مسابقات و برنامه های بسیاری برای جذب درآمد از این راه را تدارک می بیند. 

پیامک های ارزش افزوده اینگونه هستند که شرکت و یا سازمانی با ارسال پیامک به مخاطبان هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان از مخاطب دریافت کرده و این پیامک ها معمولا روزانه ارسال و همه روزه نیز این هزینه به حساب مشترک نوشته می شود. اما هیچ گاه گزارش دقیقی از پیامک های ارسالی توسط مخاطبان شرکت کننده در این برنامه ها که می توان به راحتی درآمد حاصل از آن را محاسبه نمود مخابره نمی شود. 

روز گذشته برنامه مشاوره شبکه آموزشی که همه روزه مسابقه ای پیامکی (ارزش افزوده) در برنامه قرار می دهد تعداد شرکت کننده در برنامه را ناخواسته اعلام کرد. در هنگام قرعه کشی برای مشخص شدن برندگان دوربین بر روی لب تاپ مجری رفت و میهمان برنامه نیز باید از بین حدود 207 هزار شرکت کننده برندگان را مشخص می کرد.

هزینه شرکت در مسابقه نیز برای هر پیامک 120 تومان در نظر گرفته شده و با یک حساب سرانگشتی درآمدی 25 میلیون تومانی تنها از یک برنامه نصیب تهیه کنندگان می شود. 

حال اگر این برنامه ۲۰ روز در ماه پخش شود درآمد حاصله ۵۰۰ میلیون تومان می شود اما جالب است بدانید این برنامه در روز تنها ۲۰۰ هزار تومان به برندگان جایزه می دهد که در ماه عدد ۴ میلیون تومان بدست می آید.البته در پایان ماه هم یک برنده ۱۵ میلیون ریالی به یکی از شرکت کنندگان پرداخت می شود، همانطور که مشاهده می کنید درآمد این برنامه در ماه حدود نیم میلیارد تومان است اما جایزه تعیین شده کمتر از ۶ میلیون تومان می باشد! 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها