کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتمام مسکن مهر شهرهای جدید به جز پردیس در سال 95


کد خبر : ۲۲۵۹۳جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸:۱۲۶۹۳ بازدید

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تاکید بر این‌که امسال به جز پردیس مسکن مهر سایر شهرهای جدید کشور به اتمام ...

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تاکید بر این‌که امسال به جز پردیس مسکن مهر سایر شهرهای جدید کشور به اتمام می‌رسد، گفت: فاینانس قطار برقی گلبهار باید امسال به نتیجه قابل قبولی برسد.

به گزارش ایران جیب به نقل از تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی اظهار کرد: پرونده واحدهای مسکن مهر به عنوان اصلی‌ترین اولویت شرکت عمران شهرهای جدید در بخش عمده‌ای از شهرها به جز پرونده‌های دارای معارض حقوقی و واحدهای شهر جدید پردیس که دیرتر از سایر شهرها شروع شده، باید در سال جاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به رویکرد محله‌محوری افزود: بر این اساس همه واحدها به همراه خدمات روبنایی و زیربنایی افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شود. ما باید پس از تهیه چارچوب و ساختارهای شهرهای جدید که در سال گذشته انجام شد از ظرفیت سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی استفاده بسیار مناسبی داشته باشیم. خوشبختانه شیوه‌نامه‌های لازم در این خصوص تنظیم شده است. این اقدام بدون شک بیشترین سرعت و جواب‌دهی را در مجموعه شهرهای جدید به دنبال خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اجرای ادامه خط یک مترو تهران به سمت پرند، دوخطه کردن مسیر ریلی تهران-پرند و اتمام پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد از مهمترین پروژه‌های ریلی در سال جاری به شمار می‌روند.

معین ویژه پردیس با بیان این‌که  پروژه ساخت قطار برقی در چهار شهر جدید هشتگرد، بهارستان، گلبهار و فولادشهر آغاز شده است گفت: هم‌اکنون پروژه‌های هشتگرد و بهارستان دارای پیشرفت مناسبی هستند که باید مورد پیگیری جدی و متداومی قرار گیرند، از سوی دیگر بحث فاینانس پروژه گلبهار نیز باید طی سال جاری به نتیجه قابل قبولی برسد و همچنین قطار برقی شهر جدید فولادشهر که در چندین بخش مختلف شروع شده است تا پایان سال پیگیری شود.

طاهرخانی افزود: در حال حاضر پروژه‌های قطار برقی دو شهر  پردیس و سهند در مرحله طراحی هستند. ضمن این‌که تکمیل قطارهای حومه‌ای شهرهای دیگر از جمله اندیشه و پرند را از پیگیری کرده‌ایم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها