کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خانه در اطراف برج میلاد چقدر است / جدول


کد خبر : ۲۲۵۹۱جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۴۷۵۱۴۲ بازدید

برج میلاد از شمال به اتوبان همت، از جنوب به حکیم، از غرب به شیخ فضل‌الله نوری و از شرق به اتوبان شهید چمران دسترسی ...
قیمت خانه در اطراف برج میلاد چقدر است / جدولقیمت خانه در اطراف برج میلاد چقدر است / جدول

برج میلاد از شمال به اتوبان همت، از جنوب به حکیم، از غرب به شیخ فضل‌الله نوری و از شرق به اتوبان شهید چمران دسترسی دارد.

به گزارش ایران جیب به نقل از اقتصادنیوز،دو محله مسکونی شهرک غرب و کوی نصر یا همان گیشا به ترتیب در شمال و جنوب برج میلاد قرار گرفته‌اند که اتوبان همت مابین شهرک غرب و برج میلاد قرار گرفته است و اتوبان حکیم برج میلاد و محله گیشا را از یکدیگر جداکرده است، با این حال دو محله شهرک غرب و گیشا نزدیک‌ترین محله‌های مسکونی به برج میلاد هستند. البته به گفته مشاوران املاک وجود اتوبان مابین برج میلاد و این دو محله سبب می‌شود تا این برج در قیمت‌گذاری واحدهای مسکونی این محله‌ها بدون تاثیر باشد.

یکی از مشاوران املاک در محله شهرک غرب گفت: قیمت واحدهای مسکونی در شهرک غرب به طور کلی از متری 5.5 یا شش میلیون تومان در سپهر و درختی شروع می‌شود و تا 20 یا 25 میلیون تومان که مربوط به واحدهای واقع در فازهای شهرک است می‌رسد و دلیل این تفاوت قیمت نوع منزل مسکونی و محله آن است، برای مثال در شهرک غرب گاهی خانه‌های ویلایی با قیمت متری 50 تا 60 میلیون تومان نیز به فروش می‌رسند و همچنین برخی از آپارتمان‌های قدیمی متری پنج میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

مشاور املاک دیگری در محله گیشا گفت: برای خریدن واحد مسکونی در محله گیشا باید از متری 4.5 میلیون تومان تا حداکثر 11 میلیون تومان هزینه کرد.


cr2lhd831t09jzxpyb5n.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها