کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توافق قریب الوقوع فولکس واگن و آمریکا


کد خبر : ۲۲۵۸۴جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰۵۵۹ بازدید

منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن به راه حل اصلاح خودروهای دیزلی سه لیتری در آمریکا نزدیک شده که به حل بحران رسوایی تقلب آلایندگی و ...

منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن به راه حل اصلاح خودروهای دیزلی سه لیتری در آمریکا نزدیک شده که به حل بحران رسوایی تقلب آلایندگی و کاهش ریسک برنامه گران بازخرید در این کشور کمک خواهد کرد.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند مذاکرات جاری به جزییات فنی نهایی و بازبینی نتایج تست متمرکز شده تا مقامات آمریکایی نسبت به اطمینان پذیری ارتقای نرم افزاری مطمئن شوند. یک مبدل کاتالیزوری جدید ممکن است با ارتقای نرم افزاری همراه شود تا نگرانیها نسبت به مشکل آلایندگی حدود 85 هزار خودروی آئودی، پورشه و فولکس واگن در آمریکا به طور کامل حل شود.

بر اساس این گزارش، مذاکرات میان فولکس واگن و رگولاتورهای آمریکایی ادامه دارد و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

اگرچه یک طرح فراخوان برای موتورهای دیزلی سه لیتری در فوریه پیشنهاد شد اما موافقت درباره این موضوع به دلیل تمرکز فولکس واگن و رگولاتورهای آمریکایی به مشکلات آلایندگی حدود 480 هزار موتور کوچکتر به تاخیر افتاد.

منابع آگاه در آمریکا اظهار کرده اند زمان توافق نهایی در خصوص اصلاح مشکل موتورهای دیزلی سه لیتری به توافق کلی درباره رسوایی تقلب در آمریکا بستگی دارد اما نمایندگان فولکس واگن و سازمان حفظ محیط زیست آمریکا در این باره حاضر به اظهارنظر نشدند.

فولکس واگن تا ماه آینده برای نهایی کردن توافق اولیه در خصوص اصلاح یا بازخرید خودروهای مجهز به موتورهای دیزلی دو لیتری مهلت دارد.

مشکل آلایندگی که شامل 11 میلیون خودروی برندهای فولکس واگن، آئودی و پورشه مجهز به موتورهای دو و سه لیتری در سراسر جهان می‌شود، به شهرت این گروه خودروسازی به شدت لطمه زده و تحقیقات کشورهای متعدد را به دنبال داشته است.

فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، در سپتامبر سال 2015 اقرار کرد در بیش از 11 میلیون خودرو دیزلی در سراسر جهان از جمله بعضی از مدلهای دیزلی به فروش رفته در آمریکا نرم افزاری را نصب کرده که میزان آلایندگی اکسید نیتروژن آنها را کمتر از سطح واقعی نشان می‌دهد.

این نرم افزار در زمان انجام تست، کنترلهای آلایندگی را فعال و در زمان رانندگی معمولی آنها را غیرفعال می‌کند تا میزان آلایندگی را کمتر از سطح واقعی نشان دهد. انتشار این خبر مارتین وینترکورن، مدیرعامل این شرکت را ناچار به استعفا کرد و میلیاردها یورو از ارزش سهام این خودروساز کاست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها