کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آشنایی بیشتر با فیس لیفت وانت نیسان


کد خبر : ۲۲۴۸دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴:۱۰۱۲۶۰۶ بازدید

زامیاد از محصول تازه خود با نام پادرا در حاشیه همایش بین المللی صنعت خودرو با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پرده برداشت.
آشنایی بیشتر با فیس لیفت وانت نیسانآشنایی بیشتر با فیس لیفت وانت نیسان

محصول جدید زامیاد از یک پیشرانه 4 سیلندر دوگانه سوز بهره می‌برد که پیش از این در مدل‌های 24 و شوکا نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

این محصول که با کد Z24 LXB شناخته می‌شود با پیشرانه‌ای به حجم 2.4 لیتر توان تولید 95 اسب بخار در 4600 دور در دقیقه و گشتاور 190 نیوتن متر در 2400 دور در دقیقه را داراست. پادرا با این پیشرانه توان حمل 2.1 تن بار را دارا بوده و استاندارد الایندگی یورو4 را دریافت می‌کند. زامیاد برای این خودرو ترمزهای دیسکی در چرخهای جلو و کاسه‌ای برای چرخهای عقب را درنظر گرفته است که به سیستم کمکی ضد قفل نیز تجهیز شده‌اند. 

عمده تغییرات این خودرو در نمای ظاهری آن به خصوص در قسمت جلویی اشاره کرد. با توجه به همکاری سابق زامیاد با شرکت فودِی چین که بدنه شوکا را از آن خریداری کرده بودند، میتوان گفت کابین و تغییرات ظاهری پادرا نیز متعلق مدل Lion این شرکت است.زامیاد هنوز سطح امکانات رفاهی، قیمت و زمان عرضه این محصول را اعلام نکرده است. از رقبای این محصول در بازار ایران می توان به کاپرا و وینگل اشاره داشت.
 

cxbllv0i3efyh7m13q8.jpg
 

2odhac0ax47ynle2in4.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها