کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صادرات خودروهای پلیس ایران خودرو، به ترکمنستان + تصاویر


کد خبر : ۲۲۳۰۵دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۴۷۱۴۱۲۷ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو صادرات محصولات تجهیز شده به کشور ترکمنستان را با هدف افزایش سهم بازار کشورهای CIS آغاز کرد.
صادرات خودروهای پلیس ایران خودرو، به ترکمنستان + تصاویرصادرات خودروهای پلیس ایران خودرو، به ترکمنستان + تصاویر

سعید تفضلی، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو در مراسم آغاز صادرات خودروهای پلیس ایران خودرو به کشور ترکمنستان گفت: در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه های ایران خودرو افزایش سهم در بازار کشورهای آسیای میانه و قفقاز از طریق اتحادیه گمرک این کشورها است و بر همین اساس صادرات به کشورهای ترکمنستان، بلاروس و راه اندازی سایت آذربایجان و قزاقستان را در دستور کار قرار داده است.

تفضلی گفت: برمبنای قراردادی که با وزارت کشور ترکمنستان منعقد شده تامین 200 دستگاه خودروی پلیس این کشور توسط ایران خودرو صورت می گیرد که در صورت تایید، تامین ناوگان مورد نیاز پلیس ترکمنستان از سوی ایران خودرو ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: خودروهایی که امروز به مقصد ترکمنستان بارگیری شد مورد تایید نماینده های وزارت کشور ترکمنستان بوده است.

تفضلی افزود: ترکمنستان از کشورهای مشترک المنافع است که ایران خودرو آن را به عنوان دروازه ای برای صادرات به کشورهای منطقه به شمار می آورد.

وی درباره برنامه صادرات ایران خودرو در سال 95 اظهار کرد: 30 درصد صادرات ایران خودرو به کشورهای آسیای میانه و قفقاز (CIS) خواهد بود که تعداد 6 تا 9 هزار دستگاه هدف گذاری شده است. وی افزود: بخش دیگر صادرات محصولات ایران خودرو به کشور عراق است که علاوه بر خودروی سواری به صورت قطعات منفصله، صادرات کامیون به صورت آماده نیز برنامه ریزی شده است.

وی صادرات به تونس، راه اندازی سایت بحرین و احیای سایت ونزوئلا را از دیگر برنامه های امسال ایران خودرو در بخش صادرات عنوان کرد و گفت: در مجموع صادرات 30 هزار دستگاه در سال 95 هدف گذاری شده است.

در این مراسم یغمور قلی زاده، مدیرعامل شرکت ایران خودرو عشق آباد نیز با بیان این که خودروهای موجود در بازار ترکمنستان بیشتر تولید کشورهای کره و ژاپن است، اظهار کرد: محصولات ایران خودرو با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی مورد توجه مردم ترکمنستان هستند و در آینده ای نزدیک سهم مناسبی در بازار این کشور را کسب خواهند کرد.

قلی زاده افزود: برای صادرات 1200 دستگاه خودروی سمند نیز مذاکراتی با مقامات ترکمنستان صورت گرفته که به زودی تبدیل به قرارداد خواهد شد.

قلی زاده درباره برنامه افزایش سهم ایران خودرو در بازار ترکمنستان گفت: بر مبنای اولویتی که کشورهای آسیای میانه در صادرات ایران خودرو دارد، شرکت ایران خودرو عشق آباد موفق شد قراردادی را با وزارت کشور ترکمنستان به امضا برساند و از این طریق محصولات ایران خودرو به بازار خودروی این کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه با تامین ناوگان پلیس این کشور، صادرات محصول سمند نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: ورود به بازار روسیه نیز از اهداف ما است که امیدواریم در این بخش نیز موفق عمل کنیم.

2eful9z7hpcnh0m667b.jpg

y0h73dpjb9h07drehe1.jpg

ffedapqcbr7m8cjg8w43.jpg

9pmrptpte9vt3zs2jxr5.jpg

noxmuldaygu7f46dh34g.jpg

qxuhka15bgrkl8hd2io.jpg

0xq0nlyph0m573mcznhm.jpg

1qls7u3s0stxr4pkyxcv.jpg

s9nolvgxngnszom7w6a.jpg

fm0zk4h1ygqm0jzv8plc.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها