کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلا پتانسیل لازم برای افزایش به سطح 1400 دلاری را دارد


کد خبر : ۲۲۱۳۶سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۴۷۱۰۱۶ بازدید

تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال تاکید کرد: قیمت طلا در شرایط کنونی این پتانسیل را دارد که با افزایش 100 دلاری در هر اونس ...

تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال تاکید کرد: قیمت طلا در شرایط کنونی این پتانسیل را دارد که با افزایش 100 دلاری در هر اونس به سطح 1400 دلار برسد.

باب دیکی تاکید کرد: روند قیمت طلا در کوتاه مدت صعودی خواهد بود و این فلز زرد می تواند طی ماه های آینده به سطح 1400 دلاری دست یابد.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: هنوز معلوم نیست که روند صعودی قیمت طلا در بلندمدت ادامه یابد و سرمایه گذاران بین المللی باید نسبت به سرمایه گذاری بلندمدت در بازار طلا محتاط باشند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1400 دلاری را بشکند این امیدواری ها افزایش خواهد یافت که روند صعودی قیمت این فلز زرد در بلندمدت نیز ادامه خواهد یافت.

قیمت جهانی طلا توانست امروز و دیروز برای لحظاتی سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند و به بیش از 1303 دلار در هر اونس برسد.

مهمترین عامل افزایش چشمگیر قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون کاهش ارزش دلار آمریکا، نوسانات شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی و نگرانی نسبت به وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا بوده است.

برپایه گزارش سایت طلا؛ شاخص ارزش دلار اکنون به پایین ترین سطح خود از اوایل سال 2015 میلادی رسیده است. ارزش دلار از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون بیش از 6.4 درصد کاهش داشته است.

دیکی افزود: اگر روند نزولی ارزش دلار ادامه یابد، قیمت طلا نیز طی ماه های آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد  شد.

پیتر هاگ تحلیلگر ارشد اقتصادی کیتکو نیز تاکید کرد: طلا جزء بهترین دارایی ها از ابتدای امسال بوده و با رشد 22 درصدی در سال 2016 میلادی روبرو شده است. به نظر من طلا و نقره هنوز فرصت زیادی برای افزایش قیمت دارند.

وی تصریح کرد: به نظر من ارزش دلار طی ماه های آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد و این زمینه مناسبی برای افزایش بیشتر قیمت طلا خواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر من سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1288 دلار خواهد بود. سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط فعلی 1307 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1335 دلار افزایش می یابد.

قیمت طلا برای دستیابی به سطح قیمتی 1380 دلاری طی روزهای آینده تلاش زیادی خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها