کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل جدید هیوندای جنسیس رونمایی شد + تصاویر


کد خبر : ۲۲۱۱شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸:۵۰۱۶۷۵۱ بازدید

اخيراً هيونداى در نمايشگاه سئول از نسل جديد مدل پرطرفدار جنسيس رونمايى كرده است.
نسل جدید هیوندای جنسیس رونمایی شد + تصاویرنسل جدید هیوندای جنسیس رونمایی شد + تصاویر

زمانى كه هيونداى درحال طراحى نسل اول جنسيس بود، كمتر كسى پيشبينى مى كرد كه اين خودرو بتواند طرفداران زيادى در سرتاسر جهان بدست آورد. در آن موقع بازار كلاس خودروهاى نيمه لوكس در دست بنز كلاس e و ب ام و سرى پنج بود و جنسيس بااينكه اساساً رقيب اين دو خودرو محسوب نمى شود ولى تنوانست جايگاه خود را در بين اين دو غول آلمانى بدست آورد. پس از چند سال با آمدن رقباى جديد شرقى مانند كادنزا و ماكسيما، هيونداى براى اينكه بازار را از دست ندهد بايد نسل جديد را ارائه مى كرد. حال او در نمايشگاه سئول از نسل جديد جنسيس با كلى امكانات جديد نسبت به نسل قبلى مانند سيستم هوشمند پارك، سيستم هشدار ترافيك، سيستم هشدار خروج از خط و ايربگ براى زانوها رونمايى كرد تا به همگان ثابت كند كه هنوز قدرت خود را از دست نداده و حرف هايى براى گفتن دارد.

اولين نكته ى اين خودرو طراحى آن است كه بدليل استفاده كمتر از خطوط تيز و شكننده نسبت به نسل قبل، كمى كم هيجان تر و در عوض لوكس تر شده است. نقطه قوت طراحى را بايد جلوى خودرو بخصوص چراغ ها دانست كه در درون آنها، لامپ هاى led و چراغ گرد و سه بعدى hid قرار گرفته شده اند. همچنين چراغ هاى عقب هم از تكنولوژى led بهره مى برند تا در كنار رينگ هايى با اندازه هاى 17 تا 19 اينچ، طراحى خودرو را بى نقص نشان دهند.

 براى اين خودرو 4 پيشرانه با اندازه هاى مختلف در نظر گرفته شده كه ضعيف ترين آنها 3 ليترى با توان 257 اسب بخار، سقف سرعت 230 و صفرتاصد 8.6 ثانيه است. اگر از چنين اعداد و ارقامى خوشتان نيامد مى توانيد مدل 3.3 ليترى 282 اسب بخارى با صفرتاصد 7.2 ثانيه را انتخاب كنيد و اگر بازهم ناراضى بوديد قطعاً پيشرانه 3.8 ليترى 315 اسب بخارى با صفرتاصد 6.5 ثانيه، شما را راضى مى كند. نسل قبلى جنسيس به علت وزن زيادش و درنتيجه كم چابكى و كنديش به صورت بى رحمانه اى زير تيغ انتقاد بعضى از كارشناسان رفت.

اكنون هيونداى با استفاده از فولاد سبك وزن با مقاوت بالا، وزن اين خودرو را به صورت محسوسى پايين آورده است. او براى پايان دادن به اين انتقادها، پيشرانه عظيم 5 ليتريش با توان 425 اسب بخار را به عنوان چهارمين پيشرانه، درون اين خودرو قرار داده تا با بوجود آوردن صفرتاصد 5.4 ثانيه اى، نسل جمله ى " جنسيس خودروى كُندى است" را براى هميشه منقرض كند. تمام مدل هاى اين خودرو با گيربكس 8 سرعته اتوماتيك به صورت ديفرنسيل عقب و دو ديفرانسيل عرضه مى شوند.

پيشبينى مى شود هيونداى از اين خودرو به صورت رسمى در نمايشگاه ديترويت كه ماه ژانويه برگزار مى شود، رونمايى كند.


pz632n4tczamn3xykgq.jpg

ht0vekwi95yhbvy9fxt.jpg

d07x0emyh0k3lqiootv8.jpg

2ltk6u70zxt3p22w0b3.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها