کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محبوب‌ترین گوشی ویندوز فونی جهان کدام است؟


کد خبر : ۲۲۰۱۴یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۴۷۲۳۲۲ بازدید

بر اساس گزارش منتشرشده از یک موسسه تحقیقاتی، برترین گوشی‌های ویندوز فونی جهان مشخص شده‌اند که در میان آنها نامی از مدل‌های جدید ...

بر اساس گزارش منتشرشده از یک موسسه تحقیقاتی، برترین گوشی‌های ویندوز فونی جهان مشخص شده‌اند که در میان آنها نامی از مدل‌های جدید دیده نمی‌شود. این گزارش عنوان می‌کند که کاربران ویندوز فون بیشتر تمایل به خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت دارند و گوشی‌های رده‌بالا چندان در میان کاربران محبوب نیستند.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، در سه سال اخیر ویندوز فون همواره با سرعت کمی در حال پیشرفت بوده است. با اینکه امید بسیاری وجود داشت که گوشی‌های ویندوز فونی بتوانند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند، متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد؛ طوری که به نظر می‌رسد خود مایکروسافت نیز امید چندانی به موفقیت گوشی‌های خودش ندارد. با این حال ویندوز فون هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و خیلی‌ها حاضر نیستند سادگی و سبکی آن را با اندروید و آی‌اواس عوض کنند.

از سال 2013، لومیا 520 در صدر محبوب‌ترین گوشی‌های ویندزو فونی قرار داشت و با استقبال زیادی که کاربران از این گوشی پایین‌رده کردند، خیلی زود توانست لومیا 920 را از تخت پادشاهی پایین بکشاند. اما به نظر می‌رسد که لومیا 520 دیگر در صدر محبوب‌ترین گوشی‌های ویندوز فونی جهان قرار ندارد و جایگاه نخست را به لومیا 535 داده است.


5dvnp3p9ckz0gkuzld.jpg
 

به گزارش AdDuplex، گوشی لومیا 535، با داشتن سهمی 12.5 درصدی، هم‌اکنون محبوب‌ترین گوشی ویندوز فونی جهان است و به دنبال آن گوشی‌های لومیا 520 و لومیا 630 با 11.3 و 8.3 درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. جالب اینکه لومیا 920 تنها گوشی رده‌بالایی است که در لیست 10 گوشی برتر ویندوز فونی قرار دارد؛ نکته‌ای که شاید نشان‌دهنده عدم تمایل کاربران به خرید گوشی‌های رده‌بالای مایکروسافت باشد.

در این گزارش آمده است که گوشی‌های ساخت مایکروسافت (به همراه نوکیا) به تنهایی 97.03 درصد کل محصولات ویندوز فونی بازار را شامل می‌شود و درصد اندک باقیمانده سهم شرکت‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هوآوی است.

در میان نسخه‌های مختلف سیستم عامل موبایل مایکروسافت، نسخه ویندوز فون 8.1 با 79.1 درصد بیشترین فراوانی را در اختیار دارد، ویندوز 10 موبایل با 9.2 درصد دوم است و ویندوز فون 8 با 7.5 درصد سومین نسخه پراستفاده در میان کاربران اعلام شده است که البته با کامل شدن روند به‌روزرسانی ویندوز 10 موبایل، این وضعیت کلا تغییر پیدا خواهد کرد.

نظر شما در مورد آینده گوشی‌های ویندوز فونی چیست؟ آیا شانسی برای موفق شدن این سیستم عامل در بازار گوشی‌های هوشمند قائلید یا فکر می‌کنید این گوشی‌ها توانایی رقابت با دو سیستم عامل بزرگ بازار را ندارند؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها