کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چری تیگو 7 در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شد


کد خبر : ۲۱۹۲۱چهارشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸:۴۷۹۹۰۶ بازدید

شرکت خودروسازی چری که محصولات آن تحت برند مدیران خودرو ام وی ام در بازار کشور عرضه می‌شود، چند روز پیش در قالب یک ...
چری تیگو 7 در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شدچری تیگو 7 در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شد

شرکت خودروسازی چری که محصولات آن تحت برند مدیران خودرو "ام وی ام" در بازار کشور عرضه می‌شود، چند روز پیش در قالب یک پیش نمایش نامفهوم، وعده معرفی کراس اووری جدید را با نام تیگو 7 و در نمایشگاه خودرویی پکن داد، حال با آغاز بکار این نمایشگاه از 25 آوریل، شرکت خودروسازی چری به وعده خود عمل کرد و همزمان با معرفی کانسپت FV2030، از چری تیگو 7 نیز پرده برداری کرده است.

اول از همه در خصوص پیشرانه این خودرو شرکت سازنده اعلام کرده که از دو پیشرانه توربوشارژر و تنفس طبیعی استفاده کرده است که پیشرانه توربوشارژر آن حجمی 1.5 لیتری داشته و پیشرانه 2 لیتری آن هم به صورت تنفس طبیعی در بخش مولد قدرتی انجام وظیفه می‌کند که می‌‌توان به تولید این شاسی بلند به همراه پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی در داخل کشور به واسطه مدیران خودرو امیدوار بود.

درست است که شرکت سازنده پیشرانه‌های مورد استفاده را معرفی کرده است، ولی تا الان هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر مقدار قدرت تولیدی و گشتاور این دو پیشرانه ارائه از سوی چری منتشر نشده که جای تعجب دارد. علاوه بر این‌ها، شرکت خودروسازی چری به احتمال استفاده از سیستم محرکی هیبریدی یا سیستم محرکی تمام الکتریکی بر روی این خودرو اشاره داشته است.

در آخر باید گفت باتوجه به معرفی رسمی این کراس اوور در نمایشگاه پکن، کمپانی چری در ارائه اطلاعات فنی آن کمی خساست به خرج داده، ولی گفته شده این خودرو به احتمال زیاد در مدل پایه با قیمتی130 هزار یوآن و در مدل فول آپشن با قیمتی 170 هزار یوآن تولید و عرضه شود.

twnf04jo22hlrta4i2bo.jpg

uufkbjfp9do5ernn5sxw.jpg

mtwlvty3t81x5k1j8ka.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها