کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

تمایل خودروسازان انگلیسی برای ورود به بازار ایران

کدخبر:۲۱۸۶۹سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳:۴۷۳۶۷۱ بازدید

رئیس اتاق مشترک بازرگانی بریتانیا و ایران با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ارتباطات بانکی ایران گفت: زمینه های مختلفی برای تعمیق ...

رئیس اتاق مشترک بازرگانی بریتانیا و ایران با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ارتباطات بانکی ایران گفت: زمینه های مختلفی برای تعمیق روابط اقتصادی دو کشور وجود دارد که از آن جمله می توان به تمایل شرکتهای خودروسازی جگوار،‌لندروور و بنتلی اشاره کرد.

محمدرضا نعمت زاده در دیدار با رئیس اتاق مشترک بازرگانی بریتانیا و ایران با اشاره به علاقه مندی ایران برای ارتقای روابط تجاری و گسترش همکاریهای دو جانبه تصریح کرد: دراین بین  انجام سرمایه گذاریهای مشترک و بلندمدت  از اهداف مهم ما خواهد بود.

وی گفت:  در حال حاضر ایران  به دنبال سرمایه گذاری مشترک ،‌سهیم شدن در دانش ،‌پیشرفت تکنولوژی و بازار است.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با اشاره به ظرفیتهاو فرصتهای کشور برای گسترش مناسبات دوجانبه تولیدی و تجاری سرمایه گذاری مشترک در زمینه خودروسازی و قطعه سازی ،‌حمل و نقل،‌راه آهن ،‌صنعت شیمی و پتروشیمی ،‌آموزش ،‌تحقیق و توسعه ،‌خدمات ، خطوط لوله ‌نفت و گاز را از زمینه ها و محورهای همکاری دو کشور برشمرد.

 نعمت زاده ،‌ضرورت سرعت بخشی به فرآیندهای همکاری تجاری بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: از طرف ایران هیچ محدودیتی برای همکاری وجود ندارد .

به گفته وی؛ ‌فعال شدن بیمه صادراتی در مقیاس بزرگ برای همکاری های دو جانبه همانطور که با سایر کشوره  فعال شده بسیار ضروری است .

وی تاکید کرد:‌ در صورتی که شرکتهای انگلیسی علاقه مند به همکاری با ایران هستند باید تلاش و سرعت خود را برای تعاملات بیشتر کنند.

همچنین دراین دیدار « لرد لامونت » ، رئیس اتاق مشترک بازرگانی بریتانیا و ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از  بسط و توسعه تعاملات دو کشور افزود:‌ آغاز همکاری بانکها و حل مسائل بانکی به افزایش سطح همکاریها کمک خواهد کرد چرا که ما خواهان از سر گیری روابط خود با ایران همچون گذشته هستیم.

وی انتقال تکنولوژی را فرصتی مناسب برای توسعه همکاریها دانست و گفت:‌ انتقال تکنولوژی ،‌ درها را برای افزایش تعاملات باز خواهد کرد.

لرد لامونت با بیان اینکه در خصوص روابط بانکی شاهد پیشرفتهای خوبی از سوی ایران هستیم یادآور شد:‌ زمینه های مختلفی برای تعمیق روابط اقتصادی دو کشور وجود دارد که از آن جمله می توان به تمایل شرکتهای خودروسازی جگوار،‌لندروور و بنتلی اشاره کرد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

کرمانشاه: 1395/2/720:47:23،
44
94
لیفان x60برا قشر متوسط روبه بالا عالیه
با 62تومن شاسی بلند سوار میشید
خدایی منکه راضیم
از تولیدات داخلی بهتره
آرمان: 1395/2/808:04:41،
72
22
دادش 62 نیست الان 54 کارخونه داره میده!

تو سایت bama قیمت صفرش(مدل 95) 52میلیون هم دیدم!
رضا: 1395/2/808:14:42،
66
24
شاسی بلند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه این شاسی بلنده پس لندکروز چیه؟؟
حسین: 1395/2/809:16:19،
25
30
اقا رضا لندکروز به نسبت شاسی قیمتش هم بالا هست
omid: 1395/2/809:34:03،
29
34
پاسخ به رضا:
البته ایشونم گفت از خودروهای داخلی بهتره والا لندکروز 500 میلیونی خب معلومه یه چیز دیگس و البته دو دف و ...، منم با x60 حال نمیکنم ولی اینو مطمئنم 100 در 100 که از خودروهای داخلی خیلی بهتره
حمید: 1395/2/809:44:26،
24
21
شما اولشه فعلا نفست از جای گرم بلند میشه اجازه بده یه 1 سال بگذره اونموقع حالت رو میپرسم نفس گرم که بماند سرد هم که هیچیه از دستش دق مرگ میشی

داشتم میگم
من: 1395/2/811:24:11،
19
24
آشغال متحرک به تمام معنا.
یکسال سوارش بشید سال دوم نمی تونید صبر کنید برای خلاص شدن از شرش. تازه در صورتی که کسی پیدا بشه بتونید بهش قالب کنید زیر قیمت با سلام و صلوات.
تنها ماشین چینی که در حد 50 تومن ارزش داره نسبتا و فنی و کیفیتش هم بدک نیست, جی 5 اتوماته. بقیه چینی های این رده رو ولش کنید که سمند شرف داره به همشون.
رضا: 1395/2/811:51:28،
29
17
خدا لعنتشون کنه فرقونه ایکس۶۰ بعد از یکسال با سیزده تومن ضرر فروختم کاتالیزور خراب شیشه بالا میرفت کج دیسک و صفحه مرخص شتاب نداشت برا خودش از پرایدم کمتربود
علي : 1395/2/812:48:40،
30
23
آقا مگه خبر رو نخوندي؟! ليفان X60 کيلويي چنده؟! داره جگوار و بنتلي مياد. تازه اگه رولزرويس بياد که من حتما با پرايدم عوضش مي کنم.
دهه شصتی: 1395/2/720:57:18،
28
17
با سرانه دارمد نا چیز اکثر مردم بجز صادرات میشه فکر دیگه ای برای فروش این تولیدات داشت!!! مسلما ایجاد اشتغال بابت این همه تولید خودرو حائز اهمیت تر هست بعد هم حداقل حقوق کارگران چرا بایستی اینگونه نابرابر با سایر ارگانها باشد !!! امیدوارم بتوانیم با تولید اشتغال و دانش خودمان قطعات خودرو بروز تولید کنیم
امیر: 1395/2/720:57:29،
23
27
فقط امدن که شرط نیست مهم اینه که این خودروها رابه قیمت
اصلی به مردم بفروشند نه این که یه قیمتی باشه که بیشتر مردم
فقط حسرت بخورند مگه مردم ما چی از این عربها کم دارند که باید
از روی ناچاری ماشینهای از رده خارج شده را سوار شوند اخه چرا مردم
را تحقیر میکنید
امیر: 1395/2/720:58:04،
40
22
همه دنبال سرمایه گذاری تو ایران هستن همهههه
علی: 1395/2/721:01:08،
36
33
خودروساز خارجی بیاید که شود تا زمانی که اقای روحانی قیمت دلار گران نگه داشته و تعرفه 100 درصدی وجود دادرد تا خودرو چند برابر قیمت شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا زمانی که حقوق یک کارگر 812 تومان است و فقط 12 درصد افزایش می دهند و بخاطر کاهش ارزش ریال....ارزش حقوقش کمتر از250 هزار تومان شده ؟؟؟؟ چند ساله می تواند یک پراید 21 میلیونی بخرد ؟؟؟؟؟ چه برسد به خودروی 100 و 200 میلونی خارجی.....
امین: 1395/2/721:05:38،
43
22
صنعت خودرو سازی انگلیس سالهاست به کشور های دیگه فروخته شده و هندی ها و چینی ها ان را قبلا خریده اند. این برندها هم الان دیگر هندی و چینی هستند. ملت رو سرکار نذارین با وعده سرخرمن! حام به هم می خوره از این تمایل برای سواستفاده از نااگاهی مردم.
بس کنید دیگه! چقدر تحقیر! مثل این گدا ها دوره افتادن می خوان جنس، تکنولوژی و سرمایه گدائی کنند! اون از هواپیما خریدنشون، این هم از خودرو سازی و سرمایه گذاری! اقا جون در سال نزدیک به 20 میلیون خودرو بدون مشتری تولید میشه! خودرو سازی دنیا دیگه اشباع شده! هیچ شرکتی سرمایه گذاری اونجوری که ایرانی ها دنبالش هستند نمی کنند! شاید 20 سال پیش می کردن ولی الان دیگه نه! ما فرصت خودرو ساز بودن را از دست دادیم! تموم شد رفت! زور نزنین!
ارا: 1395/2/721:07:17،
25
18
زهی خیال باطل
دانگ فنگ: 1395/2/721:21:56،
37
19
حالا همه تو ایران میخواهند خودرو تولید کنند خیلی خیلی هم عالی
منتهی هیچکدام زیر 50 میلیون نمیتوانند عرضه کنند باز هم قصه
جیبهای خالی از پول/ کسی هم که 150 تا 200 میلیون داشته باشه
لوکس فرانسوی نمیخرد
اینترنت: 1395/2/721:25:00،
36
16
ماهی 300 دلار کارگر لیسانسه مهندس منم جای اونا بودم سرمایه گذاری میکردم.نگاهی فقط مثبت به سرمایه گذاری حالا پشت پرده .....
نیما: 1395/2/721:32:40،
31
28
رولزرویس و بنتلی آستون مارتین و مک لارن و لندروور و که خودرو های زیر 2500 سی سی ندارن، جگوار رو نمیدونم. بعدشم این خودرو ها برای لرد ها، ،کنت ها،دوک ها و اشراف با شخصیت بریتانیایی هست نه برای چند تا دزد و دغل که با مکیدن خون مردم و آقا زادگی به پول رسیدن، البته امروزه با پول هر کاری میشه کرد، مثلا عرب ها هم این خودرو ها رو سوار میشن مثل اون عربی که پشت رولزرویس علوفه بار زده بود مشخص کرد که لیاقت رولزرویس سوار شدن رو داره ههههه یا اون رییس شرکتی که صندلی جلوی فانتوم سوار شده بود هههههههه
علي: 1395/2/721:48:03،
35
20
تو خريد ماشيناي چينگليسي مثل ام جي(MG) با اون قيمتهاي مسخرش مونديم كه بويي از انگليس نبرده چه برسه به ماشيناي انگليسي . ما به ديدن همون فيلماي كمدي چارلي چاپلين كه نور به قبرش بباره قانع هستيم فقط شما ها جيب مارو نزنين بقيش پيشكش.
Hami: 1395/2/722:06:49،
35
15
آقاي نعمت زاده كه ميگوييد از طرف ما محدوديتي وجود ندارد خواهشا نگيد كه إز حجم موتور ماشين هاي انگليسي خبر ندارين با توجه به قانون منع واردات و توليد خودرو هاي ٢٥٠٠ سي سي أين مشكل رو حل كنيد بعدم به فكر توان خريد مردم هم باشيد إز مردمي كه هنوز دارن قسط پرايد ميدن كه توقع ندارين بنتلي انگليسي رو ثبت نام كنن!
محمدرضا : 1395/2/722:09:06،
34
19
یعنی میشه؟؟یعنی ممکنه؟؟؟.....
s.s: 1395/2/722:19:04،
33
18
جُک قشنگی بود :))
با این حال یه استون مارتین برا من رزرو کنید حقوق این ماهم رو گرفتم
میام حساب کتاب کنیم .
بی ماشین: 1395/2/722:47:36،
23
21
هر وقت گفتن خودروهای روز دنیا با قیمت 15 تا 60 میلیون جایگزین پراید و 206 و پارس و ال90 میشن
ما مردم خوشحال میشیم

این بنتلی و جگوار واسه پولدارها هست که همین الان هم دارن بهتر از اینهارو سوار میشن
پس ربطی به اکثریت و طبقه ی متوسط نداره بود و نبود خودروهای انگلیسی با قیمت های فضایی
بهزاد تحریم: 1395/2/723:32:55،
24
29
وا! مگه بریتانیا اتومبیل هم داره؟ خخخخخخخخخ
ویتس: 1395/2/800:26:35،
24
21
تا زمانی که این قانون مسخره ممنوعیت واردات با حجم بالای ۲۵۰۰ سی سی‌ هست و قیمتا هم این قدر‌ بالا هست از انگلیس‌ که چه‌عرض کنم اگه‌از مریخ هم‌ماشین‌ بیارن بدرد ما‌نمیخوره....درسته که تکنولوژی‌توربوشارژ خیلی گسترش پیدا کرده ولی تقریبا‌ تمامی ماشین ها‌ی انگلیس‌ لوکس و گران قیمت‌ هستن و معمولا‌ این ماشینا هم توربو و سوپرشارژ دارن هم‌حجم موتور بالا هست که این قانون‌ مثل سدی جلو وارداتشون میگیره...اونوقت ما‌ خیلی از‌ ماشینای کره برامون لوکس‌ محسوب‌‌ میشه ولی اون‌ بابای اماراتی‌ که‌ هنوز تشخیص نمیده‌‌ یونجه های‌ شتراش نباید با رولزرویس حمل کنه براش خرید این ماشین مثه آب خوردنه
ashkan: 1395/2/802:25:25،
23
22
یعنی اگه وارد شه رسما قانون ممنوعیت خودرو بالای 2500 سی سی و خودرو لوکس زیر سوال میره
ART: 1395/2/812:05:56،
31
12
استون مارتین و مک لارن رو جا انداختی !!!
اون بیچاره ها هم گناه دارن .

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار