کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارت اعتباری یا اجباری خرید کالا؟


کد خبر : ۲۱۸۵۱سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۴۷۶۶۹ بازدید

کارشناس اقتصادی با توجه به ناکارآمد بودن کارت اعتباری اظهار داشت:دولت نباید برای انتخاب فروشگاه و جنس موردنظر، مردم را به سمت خرید اجباری سوق دهد.

 غلامحسین طاهری کارشناس اقتصادی در خصوص کارت های اعتباری خرید کالا بیان کرد:تصمیم گیرندگان اقتصادی کشور در چنین شرایطی باید با استفاده از روش های صحیح به دنبال راهکارهای درست و منطقی برای خروج از رکود باشند.
    
این کارشناس اظهار داشت:نباید اجازه دهیم کارت اعتباری خرید کالا به سرنوشت سبد کالا دچارشود.

وی افزود:کارت اعتباری خرید کالای داخلی،دومین پروژه ساماندهی رفاهی اقتصادی برای مردم است که دولت طراحی کرده و باید اختیارات این کارت را به عهده مصرف کننده قرار دهند.

کارشناس اقتصادی اذعان داشت:در راستای بهبود تولیدات داخلی و نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، دولت باید از صنایع این چنینی حمایت های لازم را به عمل آورد.
وی در پایان تصریح کرد:دولت نباید برای انتخاب فروشگاه و جنس مورد نظر، مردم را به خرید اجباری سوق دهد زیرا دراینصورت این کارت، کارایی لازم را نخواهد داشت.
 

کارت اعتباری هواخواه ندارد

در همین راستا یکی از فروشندگان کالای خانگی افزود: از آنجایی که در کارت خرید کالای ایرانی 16 درصد سود برای تولیدکننده و12 درصد سود برای خریدار محاسبه شده است مردم استقبال چندانی ازاین طرح و کارت های اعتباری نخواهند داشت.این فروشنده افزود: بهترین راه برای تشویق مردم در استفاده ازتولیدات داخلی و کالای ایرانی،بالا بردن کیفیت این محصولات و حمایت همه جانبه دولت از این صنعت است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها