کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید برق بادی افزایش می‌یابد


کد خبر : ۲۱۷۰۶چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰۱۱۹۰ بازدید

دور جدید مشارکت صنعت برق ایران و «وستاس» دانمارک به منظور برنامه ریزی و افزایش ظرفیت تولید برق بادی در کشور آغاز شد.
تولید برق بادی افزایش می‌یابدتولید برق بادی افزایش می‌یابد

دور جدید مشارکت صنعت برق ایران و «وستاس» دانمارک به منظور برنامه ریزی و افزایش ظرفیت تولید برق بادی در کشور آغاز شد.

دور جدید مشارکت صنعت برق ایران و شركت «وستاس» دانمارك به منظور چگونگي توسعه انرژي بادی، نحوه ساخت نيروگاه‌هاي بادي، ساخت و راه‌اندازی توربين‌هاي بادي و ادغام شبكه‌هاي بادي آغاز شد.

«اينيگو ساباتر» قائم مقام مديرعامل شركت «وستاس» در كارگاه آموزشي «انرژي باد و مديريت شبكه توزيع برق» با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد برق کمصرفی دانمارک با نصب و راه اندازی توربین و نیروگاه‌های بادی تامین می‌شود، گفت: هم اکنون انرژي بادي، منبع اصلي تامين انرژي در ۳۴ كشور جهان است، اما در ايران هنوز نابالغ بوده و هم اکنون فرصت خوبي براي توسعه ظرفیت تولید برق بادی در ایران فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تولید برق بادی دارای توجه و صرفه اقتصادی است، اظهار داشت: از این رو به دنبال چگونگي توسعه انرژي بادی، نحوه ساخت نيروگاه‌هاي بادي، ساخت و راه‌اندازی توربين‌هاي بادي و ادغام شبكه‌هاي بادي در ایران هستیم.

اكبر شعباني كيا معاون فني و اجرايي سازمان انرژي‌هاي نو ايران هم با بیان اینکه هم اکنون در حال به روزرساني اطلس بادي كشور هستیم، بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا یک‌سال آینده اطلس برق بادی ایران تکمیل شود.

این مقام مسئول، هدف از تهیه این اطلس بادی را ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران عنوان کرد و افزود: اطلس بادی کشور با اطلاعات ماهواره‌اي درحال طراحي بوده و می تواند اطلاعات کافی را در اختیار سرمایه گذاران به منظور تولید برق بادی در کشور ایجاد کند.

معاون فني و اجرايي سازمان انرژي‌هاي نو ايران خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ظرفیت تولید برق بادی در کشور به دنبال استفاده از تجربه شرکت‌های بزرگ بین‌المللی هستیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها