کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارائه بلیت تخفیف دار قطارهای نورالرضا آغاز شد


کد خبر : ۲۱۶۸۸چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۴۶۲۵۹۶ بازدید

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه از ابتدای اردیبشهت ماه 95 تا پایان این ماه بلیت قطارهای خود ...

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه از ابتدای اردیبشهت ماه 95 تا پایان این ماه بلیت قطارهای خود را با تخفیف عرضه خواهد کرد.

این تخفیف ها از 10 تا 20 درصد و در روزهای خاصی به مسافرین قطارهای نور در مسیرهای تهران – مشهد و بالعکس و اصفهان – مشهد و بالعکس داده می شود.

هموطنان می توانند برای اطلاع از روزها و درصد تخفیفات میتوانید به جدول تخفیفات در سایت شرکت نورالرضا   به آدرس www.noortrains.com  مراجعه کنند.

همچنین با برنامه ریزی های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران  و شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) و به علت بازخورد مطلوب اولین قطار عروس نور در کشور دومین رام این قطار دیروز عازم مشهد مقدس شد.

مسافران این قطار حدود 250 زوج از دانشجویان دانشگاه تهران هستند که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در همان روز مراسم ازدواجشان در دانشگاه برگزار و پس از مراسم برای عزیمت به مشهد عازم ایستگاه راه آهن تهران شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها