کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان در شرق تهران + جدول


کد خبر : ۲۱۶۶۹چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰:۲۳۳۰۶۷ بازدید

بخش قابل‌توجهی از فایل‌های فروش آپارتمان در شرق تهران با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به متوسط قیمت عرف مسکن در منطقه مورد ...

بخش قابل‌توجهی از فایل‌های فروش آپارتمان در شرق تهران با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به متوسط قیمت عرف مسکن در منطقه مورد نظر به بازار معاملات ملکی عرضه شده‌اند.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، همزمان با بروز اولین نشانه‌های پیش رونق در بازار معاملات ملکی، از آخرین روزهای سال گذشته وادامه آن در سال جدید، فایل‌های فروش واحدهای مسکونی مصرفی (کوچک متراژ و میان متراژ) در شرق پایتخت با تعدیل قیمت از سمت مالکان مواجه شده‌اند. بخش قابل‌توجهی از مالکان این واحدها اغلب به نیت تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود به واحدی بزرگ‌تر و بهتر، برای فروش هرچه سریع‌تر ملک خود در دوره پیش رونق دست به تعدیل نرخ پیشنهادی برای فروش زده‌اند. در این میان متوسط، حداقل و حداکثر قیمت مسکن در هر یک از محلات شرق تهران نشان می‌دهد این تعدیل قیمت تقریبا در تمام این محلات دیده می‌شود. هرچند در میان این فایل‌ها، مالکانی هم آپارتمان‌های خود را با قیمت بالاتر یا متناسب با عرف هر یک از این مناطق به بازار فروش عرضه کرده‌اند؛ اما شواهد نشان می‌دهد در حال حاضر عمده این مالکان با تعدیل نرخ پیشنهادی خود، کوتاه کردن زمان فروش‌رفتن آپارتمانشان را در اولویت قرار داده‌اند.

به‌عنوان نمونه درحالی‌که میانگین قیمت آپارتمان در تهرانپارس، بین خیابان رشید و اتوبان باقری حدود 4 میلیون و300 هزار تومان است، مالکی آپارتمان 70 متری و 15 سال ساخت خود را مترمربعی 3 میلیون و 700 هزار تومان به بازار فروش عرضه کرده است. همچنین در شرایطی که متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در مجیدیه شمالی حدود 4 میلیون و 670 هزار تومان از سوی کارشناسان ملکی برآورد شده است، در یکی از فایل‌های فروش، هر مترمربع آپارتمان 54 مترمربعی در این منطقه، معادل 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شده است. البته لازم به یادآوری است که این ملک 20 سال ساخت است. در شمس‌آباد، متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان است. این در حالی است که مالک آپارتمان 99 متری واقع در این منطقه، بالاتر از میدان ملت، آپارتمان خود را مترمربعی 5 میلیون تومان به بازار فروش عرضه کرده است.

 

3ddd6p6r9miqknkfm.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها