کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

آزمایش رانندگی و بررسی فنی رنو ساندرو / تصاویر

کدخبر:۲۱۶۳۴سه شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۴۷۱۲۵۱۸ بازدید

مدتی است که پیش فروش نسل اول رنو ساندِرو توسط پارس‏ خودرو آغاز شده است. این در حالی بوده که تولید نسل دوم این هاچ ‏بک که بر پایه ...
آزمایش رانندگی و بررسی فنی رنو ساندرو / تصاویر

مدتی است که پیش فروش نسل اول رنو ساندِرو توسط پارس‏ خودرو آغاز شده است. این در حالی بوده که تولید نسل دوم این هاچ ‏بک که بر پایه پلت ‏فرم لوگان شکل گرفته است در کارخانه اصلی تولید کننده آن ( داچیا رومانی) از سال 2012 آغاز شده است. نظر به تشابه ساندرو و تندر یک دستگاه رنو ساندرو اتوماتیک را جهت تست انتخاب کرده و سعی کردیم مقایسه‏ ای بین دو خودرو داشته باشیم.


طراحی ظاهری

به گزارش ایران جیب به نقل از خبرماشین، طراحی ساندرو برخلاف هم کلاسان چینی آن که از طراحی بی هویت و کپی طرح خودرو‏های دیگر است، هویتی مستقل دارد. در اولین نگاه به آن چند المان جلب توجه می‏ کند؛ در نمای جلو چراغ‏های بزرگ و شفاف، جلو پنجره رادیاتور عریض با نشان بزرگ رنو، در نمای جانبی دستگیره‏ های بزرگ درها و زه ‏های بزرگ و قطور پایین آن‏ ها و در نمای عقب سپر، چراغ‏ها و شیشه بزرگ جلب توجه می ‏کنند.

ساندروی ما فیس لیفت نسل اول آن بوده که ادامه دهنده طراحی برخی محصولات شرکت رنو است که در بسیاری از بخش ‏ها طراحی مشترکی با فیس لیفت لوگان نسل اول دارد.

اندازه بزگ چراغ‏ های جلو بارزترین بخش است و در کنار آن می ‏توان به ورودی هوای بزرگ و تورفتگی‏ های وسط در موتور نیز اشاره کرد. در نمای جانبی گلگیرهای پف کرده و انحنای روی درها که از برجستگی گلگیر جلو شروع و با عبور از پایین درها به بالای برجستگی گلگیر عقب می‏رسد، در کنار زه‏ های قطور در که طرحی مشابه رنو فلوئنس و اسکالا دارد نمای جانبی را از حالت یکنواخت تندر خارج کرده است. همچنین خمیدگی و شیب سقف به سمت عقب و رسیدن آن به ستون C که طرحی شکسته با زوایای تیز دارد و ادامه آن روی چراغ و سپر عقب به پویایی طراحی جانبی ساندرو کمک کرده ‏اند.

در عقب خودرو هماهنگی اندازه شیشه عقب، در صندوق و سپر مناسب بوده و برجستگی بالای شیشه عقب که با انحنای گوشه‏ های سقف ادغام شده است المان‏های ظریفی هستند که در طراحی این بخش مشاهده می ‏شوند. البته در حالی که جای گیری چراغ ترمز در بالای شیشه عقب به این طراحی کمک کرده نصب مه شکن تکی عقب در پایین ‏ترین نقطع سپر به آن لطمه زده است. در بعضی از بازارهایی که ساندرو در آن عرضه می‏شود مه شکن عقب درون مجموعه چراغ‏ های عقب قرار گرفته که مناسب بود ساپیا هم این نوع طراحی را انتخاب می‏کرد.

در طرح بدنه ساندرو هیچگونه شلوغی دیده نمی‏شود و طراحی خودرو ترکیبی از خطوط منحنی و شکسته بوده که در هماهنگی مناسب، جنبه محافظه کارانه خود را حفظ کرده است. 

 

طراحی داخلی

در تندرنحوه بسته شدن درها با صدایی خاص و بلند توام بوده ولی در ساندرو درها بی صدا و نرم شده ‏اند، و این نشان از کیفیت زه‏ های در و رگلاژ آنها دارد.

در داخل خودرو فرم و کیفیت غربیلک فرمان مارا به یاد مگان و البته بدون پوشش چرم می‏اندازد! که اضافه شدن قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان در مدل ‏های اتوماتیک به خوش دستی و هماهنگی بهتر بدن با صندلی و فرمان کمک کرده است.

طراحی داشبورد تفاوت چندانی با تندر ندارد و مشابه لوگان فیس‏ لیفت شده و داستر است. البته به نظر می‏رسد دریچه‏ های تهویه مطبوع و کنسول میانی برجسته ‏تر شده ‏اند. علاوه بر این، تغییر طراحی کلیدهای شیشه بالابر، گرمکن شیشه عقب، قفل درها و فلاشر و کوچک شدن اهرم ‏ها و کلیدهای سیستم تهویه از تفاوت های قابل ذکر است. اضافه شدن کنترل تنظیمات سیستم پخش در پشت فرمان که طرحی مشابه مگان دارد در کنار نشانگرهای همسان با تندر اتوماتیک جزئی از امکانات اضافه شده به ساندرو محسوب می‏شود.

بزرگ‏ترین تغییر اتاق ساندرو نسبت به تند را می‏توان در طراحی رودری ‏ها و صندلی‏ های عقب آن خلاصه کرد، جایی که تندر هیچ حرفی برای گفتن نداشت که متاسفانه در مدل ‏های جدید با حذف قسمت پارچه‏ ای این وضع وخیم‏تر نیز شده است.

طراحی دستگیره داخلی درهای جلو ارگونومیک ‏تر شده و گرفتن و بستن در راحت تر است. وجود دستگیره باز کننده در با طرحی مشابه مگان باز هم نکته‏ای مثبت تلقی می‏شود. اما در رودری‏ های عقب همچنان دستگیره مشابه تندر دیده می‏شود که دلیل تغییر نکردن آن روشن نیست.

وجود پوشش پارچه ‏ای نرم در رودری‏ ها به ایجاد حس لوکس بودن نسبی خودرو کمک کرده است. صندلی‏ ها طراحی مشابه تندر دارند اما نرم‏تر هستند، همچنین افزایش گودی قسمت نشیمن صندلی ‏های عقب و اضافه شدن پشت سری ردیف وسط و کمربند ایمنی با سه نقطه اتصال برای نفر وسط از جمله تفاوت‏ های کابین ساندرو با تندر است. 

به نظر نگارنده بزرگ‏ترین آیتم اضافه شده به ساندرو دکمه باز کننده صندوق عقب به‏ صورت استاندارد بوده که عدم وجود آن در تندر90 به کابوسی بزرگ تبدیل شده بود. با باز کردن صندوق عقب با فضای بزگ‏تر از کلاس خودرو مواجه می‏شویم. کیفیت جک‏ های در صندوق مناسب و باز و بسته کردن آن راحت انجام می شود. همچنین قابلیت خوابانیدن صندلی‏های عقب و مسطح شدن آنها با کف صندوق عقب قابلیت بارگیری آن را مناسب کرده است. مکانیزم و گیره‏ های طراحی شده برای صندلی‏ های عقب جالب توجه بوده و به نظر می‏رسد همانند 206 پس از مدتی به صدا نخواهد افتاد. البته در این بین کیفیت مونتاژ خودرو بالا ارزیابی می‏شود و ما را یاد تندر90های مدل 86 می‏اندازد که امیدوار هستیم این روند ثبات داشته باشد و مانند تندرهای جدید افت نداشته باشد.

با توجه به کلاس قیمتی ساندرو و وجود رقبای چینی پر آپشن و بزک شده! کمبود آپشن ‏های ساندرو کاملاً به چشم می‏آید. نبود روکش چرم، ایربگ‏ های جانبی و پرده ‏ای، کروز کنترل، سان‏روف، دی لایت، نمایشگر و دوربین عقب که امروزه به آپشن‏های استاندارد و پرطرفدار تبدیل شده‏اند کاملاً محسوس است. البته با توجه به رویکرد اقتصادی در ساخت پلت فرم ساندرو نداشتن این آپشن‏ها قابل توجیه است، اما حذف محفظه کوچک عقب، چراغ دور فندک، قاب محافظ ECU و عدم بکارگیری پارچه‏ های طرح دار و زیبا در تودوزی اتاق با توجه به برچسب قیمت نزدیک به 50 میلیونی ساندرو جای سوال دارد.

 

آزمون رانندگی

پس از استارت زدن، صدای آشنای موتور KM4 رنو به گوش می‏رسد اما این‏بار با صدایی خشن و دیزل مانند که پس از بررسی‏ های صورت گرفته در سایر ساندرو‏ها هم این صدا با وجود عایق درپوش موتور به‏ صورت استاندارد به راحتی شنیده می‏شود. صدایی که به گفته نمایندگی خودروساز طبیعی بوده و پس از گذشت مدتی به حالت طبیعی باز‏می‏گردد!

این صدای بلند و خشن موتور به درون کابین نفوذ نمی‏کند، تا کابین ساندرو را نسبت به تندر بی صدا‏تر ارزیابی کنیم. با آغاز حرکت در مسیرهای شهری و اتوبان در عملکرد گیربکس AL4 رنو تفاوت چندانی نسبت به تندر اتوماتیک احساس نکردیم اما کاهش ابعاد و وزن ساندرو نسبت به تندر چابکی و قدرت مانور آن را افزایش داده است.

در مانورها و توقف هایی که با این خودرو انجام دادیم هندلینگ و تعادل آن نسبت به تندر بهتر و با ثبات‏تر ارزیابی شد. البته مطمئناً با تعویض تایرهای بی کیفیت خودرو با نمونه‏ های مرغوب‏تر قابلیت ‏های ساندرو بهبود خواد یافت.

در این بین عملکرد ترمز که از نمونه ‏های بروز شرکت بوش آلمان سود می‏برد قابل توجه بوده و ایرادهای خاص ترمز تندر در آن وجود ندارد.

به جهت ‏هاچ‏بک بودن و کاهش قطر و زاویه ستونC مشکل عدم دید کافی در هنگام دنده عقب رفتن در این خودرو وجود ندارد اما کمبود سنسورها و دوربین دنده عقب احساس می‏شود، همچنین با دیده شدن بخشی از در موتور تسلط بسیار خوبی بر ابعاد خودرو وجود دارد که رانندگی و پارک کردن در نقاط شلوغ را راحت‏ تر می سازد.

ساندرو با قیمت 42 میلیون و 900 هزار و 48 میلیون و 900 هزار تومان به ترتیب برای مدل ‏های گیربکس اتوماتیک و دستی پا به خیابان ‏ها گذاشته است و به جهت عملکرد 8 ساله مثبت تندر و ارتقاء آن در ساندرو با استقبال علاقه ‏مندان مواجه شده که امیدواریم هر چه زودتر تولید نسل دوم آن جایگزین نمونه تولیدی در کشورمان شود. 

ho7o2unq89fcc3fg5t5.jpg

um4l3l7zch82cc3aobxm.jpg

l6it6yg940z78wup1mql.jpg

v1t1uqzpcm4zl49k3ymi.jpg

r095hlu3icixxjnoft0.jpg

lamwq9ckre57ixi4gwj9.jpg

01nkndxwmcgi6ogvd7c1.jpg

همراه مکانیک



دیدگاه ها

سینا: 1395/1/3114:35:40،
225
61
طراحی مستقل رو خوب اومدی . اخه ادم طراحی نکنه بهتره تا این . هرچی فکر میکنم 50 میلیون خیلی زیاده براش خیلی . بخدا این 20رتومن میارزه هیجی نداره هیچی
احمد: 1395/1/3114:56:13،
111
40
اخه چي بگم
تو خارج قيمتش 28 ميليون بعدش خيلي چيزا داره نسبت به ماشين هاي ايراني
چكمه پوش: 1395/1/3115:30:43،
167
32
عين سوسكى كه با دمپايى ٤بار خورده تو مخشو و روش، ولى هنوز زندست
خخخخخخ
سینا: 1395/1/3115:38:28،
96
23
واقعا رنو تو ایران داره پسرفت میکنه . مگان با اون همه تکنولوژی روز جاشو این رنو های بی کیفیت داده داشبورد مگان رو نگاه کنید از چرم اصل هست یا رو دری ها که از پارچه اصل ایتالیا یا صندلی های ترک مگان رو کدوم رنو جدید داره . یا اصلا موتور مگان رو شما نگاه کنید که چقدر فرق دارد با این رنو های رومانی
شهرام: 1395/1/3115:50:46،
67
18
خسته شديم از نقد و بررسي اين آت و آشغالا
گمركي رو برداريد خواهشا تا چهارتا ماشين جون دار و جديد ببينيم درسته كه بازم نميتونيم بخريم ولي عوضش طراحي روز رو كه ميتونيم ببينيم و لذت ببريم
فاروق: 1395/1/3116:54:11،
93
26
ساندرو مناسب خانمها است این با تیبا 2 از نظر قیافه بیرونی چه برتری داره؟
از نظر فنی هم که با ال 90 یکی هست پس ال 90 گزینه بهتری هست حداقل یک صندوق عقب جا دار داره
بابک: 1395/1/3118:25:09،
56
21
واقعا بی ریخت!!! درون و بیرون!!
moein: 1395/1/3119:44:47،
43
21
انگار فیس لیفت رنو پی کی هست !!!
رامیز: 1395/1/3123:01:22،
27
24
قیافه این از تیبا تصادفی کپی برداری شده
po: 1395/2/100:50:02،
31
14
دنده ماشینو ببین گوشت کوبه هاهاهاها
مناطق آزاد: 1395/2/108:41:26،
31
16
ما تو منطقه آزاد هستیم اینجا با ۵۰ میلیون میشه اینها رو خرید :
هیوندا النترا
هیوندا ولوستر
کیا ریو ۵
نیسان سانی که حدود ۴۴ تومانه
حالا اگه یکم بودجه رو افزایش بدید مثلا تا ۶۰ میلیون
هیوندا توسان
کیا اپتیما
کیا اسپورتیج
و....
گذارم امر را در پای تحقیق
سپس خواهم ز اهل فکر تصدیق
افلاطون: 1395/1/3114:36:22،
135
23
همه چیزش عالیه، بهترین ماشین برای قشر ضعیف جامعه، قیمتش باید بین 12 تا 15 میلیون باشه که کارگر با چند ماه پس اندازو قرض و وام بتونه بخرتش!!
بی نام: 1395/1/3115:15:24،
85
26
قیافه ماشین شبیه هیلمن عهد بوق.... موتور شبیه جیپ جنگ جهانی...داخل ماشین شبیه وانت پیکان دهه 60 ... واقعا باید چه حرفی زد دیگه....
امیر: 1395/2/108:40:11،
25
15
رنو واقعا تخصص پیدا کرده توی ماشین زشت و بدترکیب و مزخرف طراحی کردن.
مردم ما هم ماشالا عاشق رنو
حالا هرچی تولید کنه
کاکا: 1395/1/3114:36:42،
94
25
این اتومبیل تحت هولدینگ رنو تولید میشود و به هیچ وجه در شرکت رنو فرانسه تولید نمیگردد. بلکه در کارخانه داچیا رومانی تولید میگردد و باید به عنوان یک کالای اروپای شرقی به آن نگاه کرد
مردم مظلوم: 1395/1/3114:40:07،
91
26
پشتش شبيه ژيان ميمونه

داشبرد خيلي ساده اي داره

قيمتش بالاس

عرضه خودرو زياد شده و تقاضا كمتر شده...با تك نرخي شدن ارز و ورود خودروهاي جديد ، كاهش تدريجي قيمت شروع ميشه

نميخريم تا عادلانه شدن قيمت و افزايش كيفيت
مراد: 1395/1/3114:58:26،
74
135
باشه نخر، ما ميخريم حالشو ميبريم
برو ژيان بخر شايد تأثير گزار تر باشه
iiii: 1395/1/3116:10:59،
79
22
يه جوري ميگه حالشو ميبريم كه انگار بنز s63 رو خريده و الانم 500 اسب بخار زير پاشه....واقعا خنده داره...
جواب به مراد: 1395/1/3116:46:42،
76
24
تاثیر گزار؟ ....... گزار؟؟؟؟؟!!!!!!!! گزار غلطه ، گذار درسته.

آخه آقایون دلالای این مملکت اگه سواد درست و حسابی داشتن که وضع ما این نبود.

می خری حالشو می بری؟؟؟ دقیقا حال چیشو می بری؟؟ قیافه زشتشو با اون طراحی 10 سال پیشش؟؟ یا او طراحی داخلیش با اون داشبورد عهد قلقلک میرزاش؟؟؟ یا شایدم از قیمت دولا پهناش خیلی لذت می بری؟؟؟؟ به هر حال بخر مبارکت باشه. ولی بدون صاحب اول و آخرش با این قیمتهای نجومی خودتی.
حامد: 1395/1/3114:40:29،
61
258
ساندرو و تندر بهترین ماشین های دنیا هستن.

حمایت از تولید کننده ایرانی وظیفه همه ما هست . خرید خودروی خارجی را تحریم کنید و فقط خودروی ایرانی بخرید .
زنده باد سایپا ، پاینده باد ایران خودرو
کاوه: 1395/1/3114:57:27،
81
22
خوبی؟
یه جوری میگی انگار دارن تحدیدت میکنن!
مهرداد: 1395/1/3115:13:42،
66
24
لااقل بیا به نظر خودت یه مثبت بده خیلی ضایست یه نفرم بت مثبت نداده ، خخخخ
مصطفی: 1395/1/3114:40:39،
88
26
خدا وکیلی و بدون تعصب بگین این خودرو رو میبینید یاد سریال پلیسیه ناورارو دهه شصت نمی افتید؟!
س: 1395/1/3114:49:32،
34
36
همین که گفتی "نمی افتید" باعث میشه من به شما افتخار کنم !

نمی دونم چرا مد شده همه به جای "افتادن" میگن اوفتادن ، یا بیوفته ،
آدم کهیر میزنه...
آرش: 1395/1/3116:20:42،
24
36
ون زانتیاست که تو ناوارو هست این خیلی از زانتیا بهرته
دادا: 1395/1/3114:44:33،
49
18
بازار خودرو اشباع شده و تهران محدوديت طرح ترافيك و زوج و فرد استفاده از ماشين را محدود كرده

هزينه بيمه و استهلاك و بنزين و روغن و جريمه و...منو به اين نتيجه رسوند كه با تاكسي و مترو و اتوبوس برم كه هم راحت تره و هم كم هزينه تر

فرغونسازها ديگه نميتونن به بازار داخل اميدوار باشن ، صادراتم كه ندارن پس كم كم تعطيل ميكنن يا توليدو كاهش ميدن
محمد بی طالع: 1395/1/3114:44:47،
45
17
انگار آپولو هوا کردن
ایرانی با عشق: 1395/1/3114:46:31،
43
25
کافیه از پشت زیربندی ماشین رو ببینید تا پی به بی کیفیت بودن آن ببرید/این ماشینای کار راه اندازیه و برا خرید کردن خوبه
بهزاد تحریم: 1395/1/3114:47:43،
40
17
یه جوری متن رو نوشتن که انگار قراره سفرنامه یک روز تعطیل رو بخونیم. به هر حال، آقا شمال خوش گذشت ایشالا؟
بهروز: 1395/1/3114:48:32،
96
32
ساندرو + + +

h30 کراس _ _ _
رنو: 1395/1/3115:33:35،
72
37
ملت جالبي هستيم به يه خودرو بي نام و نشون چيني اندازه رنو كه ١١٦ ساله داره خودرو ميسازه راي ميديم بعد ميگيم اين چيه!تو بازار ايران با كيفيت تر از ساندرو پيدا نميشه توجه كنيد گفتم بازار ايران نه جهان!!!
sam: 1395/1/3114:57:43،
52
23
بجز تغیر ظاهری نسبت به ال90چ تغیری کرده؟؟
به نظر من نسبت به پراید این نهایتا30ملیون ارزش داره...
این ماشین جز اندک کیفیت بالاتر نسبت به خودروهای داخلی موجود هیچ چیزه به روزی نداره...
111: 1395/1/3114:57:50،
35
18
خیلی سرعتت کم شدخ ایرانجیب...اصلا نمیتونم سایتتو باز کنم
م ک ک: 1395/1/3116:15:10،
34
20
آره سرعت کم شد واااااای
منتقد ادبی: 1395/1/3114:58:27،
89
36
ساندرو +
اچ۳۰ کراس -
بچه محل: 1395/1/3115:06:44،
37
19
اگر افزايش حقوق كارگران و كارمندان امسال بيشتر از 30 درصد تعيين ميشد اميدي بود كه ركود از بين بره و رونق به كسب و كار برگرده

ولي با افزايش 14 درصدي حقوق و افزايش تورم بالاي 20 درصد، ركود عميقتر ميشه و فرغونسازها هم به ورشكستگي نزديكتر ميشن

فقر و ركود با شيب ملايم ادامه داره

تا آخر 95 هم ركود ادامه داره
ماهان: 1395/1/3115:21:38،
61
50
به نظر من با پول این ادم دنا میخره..هر رنویی که رنو نیست من خودم خیلی از رنو خوشم میاد اما واقعا هیچی این ماشین نداره.. توی این ماشین عین پیکان بابا خسته شدیم حداقل جدیدش با این قیمت میدادید که فیست لیفت شده واقعا اون خیلی بهتره..رنو رو خراب کردید واقعا..
دنا+++++
ساندرو-----
آرش: 1395/1/3115:52:11،
76
22
من شش سال ال 90 دنده دستی داشتم الان ساندرو اتوماتیک خریدم .
مصرف بالاتره . شتاب کمتره به علت اتوماتیک بودن
. اما کیفیت ماشین بهتر شده .

ترمز و پایداری ماشین بهتر شده . تو پیچ ها سر نمی خوره
آینه های بغل بزرگ شدن و از تندر بهتر شدن (نقطه کور ندارن )
کلا بهتر شده . اگه کیفیتش حفظ بشه
arman: 1395/1/3115:56:18،
35
15
تو این مملکت با کمتر از 150 میلیون ماشین خوب گیر ادم نمیاید...باور کنید قصد داشتم یه ماشین در حد 100 تومن بخرم..بهترین گزینه واسم رنو فلونس بود ...که باز نسبت به قیمتش ارزش 100 میلیونو نداره...
خودتون قضاوتو کنید:
1.optima 150.000.00
2.sportage 150000000
3.میتسوبیشی شاسی بلند بالای 200 تومنه
4.سوبارو سواری بالای 200 بود
قیماتارو حدودی گفتم..
5.MG6 چینی رو برگشته میگه 164 تومن
یعنی اگه بخایم مثه همه دنیا ماشین خوب سوار شیم باید ..ملیونر باشیم فقط...مردم عادی هیچی
علیرضا: 1395/2/108:47:12،
36
19
اگر دنبال قر و فر نیستی و تو رنج 200 می توانی خرج کنی یا کمری 2016 یا RAV4 2015 شک نکن
امير: 1395/1/3115:56:51،
35
56
H30كراس رو ايران خودرو اورده ، نگاهش ميرزه به اين قورباغه ! خدايي ماشين بايد خوشكل باشه ، اين اشغال چيه بابا ، ماشين بايد جوري باشه باهاش رفتي خواستگاري ، وقتي برگشتي حداقل پشت سرت بگن عجب ماشيني داشتن !!! با اين بري خواستگاري عمرا باه رو بگيري
سید علی: 1395/1/3116:36:30،
52
27
سلام من 25 بهمن ثبت نام کردم 25 اسفند با 15 روز تاخیر دادند هر کی پشت فرمان بشیند متوجه میشه حداقل 30 سانت از ماشینهای سدان بلند تر است نسبت به ماشین چینی خیلی بهتره ارزش اینکه 12میلیونبیشتر از 206 هزینه کنید را دارد
وحید: 1395/1/3117:02:47،
27
26
با سلام قیمت ساندرویی که ایران خودرو تولید میکنه 8000 یورو ولی ساندرو مدل ار اس هم داره که فوق العاده اس و دوبرابر قیمت داره
ف: 1395/1/3117:03:21،
33
23
خوب اومدی اینو: "کپی طرح خودرو‏های دیگر نیست، هویتی مستقل دارد."
این که شبیه رنو PK قدیمی خودمون هست فقط با دمپایی زدن تو سرش یخورده پخش شده ! :)))))
امکاناتشم اگه کمتر نباشه بیشتر از PK نیست
کاوه: 1395/1/3117:17:33،
36
30
زشت ترین هاچبکی تا بحال دیده ام همین ماشینه. من از سال 86 ال 90 دارم. از اون ال 90 های سری اول که اصل فرانسه بودن. همچین که می گن کم خرج نیستن. چند بار تا حالا کویل سوزونده. یه بار تو جاده گذاشته سر این فضیه. دو بار جلو بندی کامل عوض کردم. یه بار توپی تسمه تایم رد کرده که 1.200 خرجم شد.
رضا جیپ: 1395/1/3117:29:36،
41
25
اون دنده ماشینه یا گوشت کوبه آبگوشته؟!!!
میلو: 1395/1/3117:40:04،
55
24
لطفا این ماشین رو اصلاً و به هیچ وجه با ماشین چینی و بزک کرده مقایسه نکنین سگش شرف دارف به چینی
نامه: 1395/1/3117:47:10،
43
20
مگان داشبوردش چرمه و رودري ايتاليايي.عجيبه ما كه داشتيم نديده بوديم!!!!!!
NSM: 1395/1/3118:43:59،
35
22
اینو نشون خود شرکت رنو بدن ، خود رنو شاخ در میاره که این دیگه چیه!!! یاد شبهای برره افتادم تفنگ میدادن باز و بسته کنن شیر فرهاد سماور تحویل داد!
رضا: 1395/1/3119:01:07،
58
29
ساندرو دارم یه کلام راضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
سراتو ۲۰۱۶: 1395/2/100:24:36،
34
35
قبلش پراید داشتی دوست عزیز؟
بذار هوا گرم بشه کولر که روشن کنی ماشین دیگه را نمیره
من سال ۸۶ تا ۸۸ تندر داشتم واقعا امکاناتش خیلی کمه
jafar: 1395/1/3119:40:35،
21
14
ساندرو با قیمت 42 میلیون و 900 هزار و 48 میلیون و 900 هزار تومان به ترتیب برای مدل ‏های گیربکس اتوماتیک و دستی پا به خیابان ‏ها گذاشته است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرزاد: 1395/1/3121:37:58،
46
18
دوستان ساندرو 43 تومنی بگیرم یا 207 مدل 95 که 41 تومنه؟
ساندرو +
207 -
ممنون
تورج : 1395/1/3121:45:45،
30
25
برلیانس هاچ بک از این خیلی بهتره. دسته دنده شبیه گوشکوب هستش. اصلا داخل کابین مثل ماشینهای بیست سال پیشه
محمد: 1395/1/3122:02:30،
32
14
برا ایران خودرو متاسفم که 206 رو خراب کرد وگرنه اگه مثل قدیم کیفیت داشت سگش به این دلقک شرف داشت
سینا: 1395/2/100:19:24،
28
20
خدا وکیلی به فرض پولشم داشته باشی و بخریش،هرکی ببینه سوار همچین فرغونی شدی خدایی خحالت نمیکشی؟اصن ماشین خوب خوب با کیفیت بابا حداقل یکم طراحی ام ملاکه دیگه خدا بیامرزه ال 90 رو این چیه
پژمان: 1395/2/109:34:12،
20
19
نه قيافه داره نه امكانات. تا زه خدا كنه مشكل گردگير گيربكس تندر رو نداشته باشه كه صاحباشو بدخت ميكنه
هادی: 1395/2/115:40:36،
40
17
پس کی قراره چهارتا ادم درست وحسابی کامنت بذارن....
همیشه یه مشت دری وری مینویسن....

بگذریم دستتون درد نکنه اطلاعات خوبی در باره ساندرو دادید...
با سابقه خوبی که از تندر داریم حتما با این رنج قیمت ماشین خوب وپرفروشی خواهد بود...

اگه بزک میخواین بفرماییید چینیها....
اگه کیفیت وارامش واستهلاک کم میخوایید...ساندرو...تندر...
تا ده سال تعمیر نداره...دست دومشو هم روهوا میخرن....

این یعنی بهترین گزینه واسه ایرونی جماعت...
پویا: 1395/2/200:03:53،
38
18
من این ماشین را از اسفند تحویل گرفته و بسیار از آن راضی هستم .سواری نرم و گیربکس عالی و همچنین بلندی خودرو که باعث میشود در خیابانهای ایران راحت تر رانندگی کنید. البته این را هم ذکر کنم تو رنج 50 م تو ایران ماشین صفر اتومات اگه (اسباب بازی چینی)نخری این بهترین گزینه است حداقل برند رنو (داچیا رومانی ) است.
محمد: 1395/4/2717:09:44،
19
26
با قیمت حدود43 به نظرم دنا بهتره. البته ساندرو کم خرج تره ولی دنا خیلی قشنگ تر و پر امکانات تره. اگه کسی اتومات ارزون میخواد این سگش شرف داره به چینی اگرچه طراحی الدفشنید داره
علی: 1395/5/2518:44:11،
46
14
دوستان و هم میهنان عزیز چرا بدون اطلاعات کافی نظر میدین؟ مگه همه چیز به قیافه و آپشن هست؟ مگه چینی ها فول آپشن و زیبا نیستن؟ خب چینی بخرید.
ال90 یا ساندرو رو کسایی سوار میشن که مخ اقتصادیشون خوب کار میکنه یا اینکه ادم فنی و تیزی هستن. چون میدونن که مثل چینی ها 10 تومن افت قیمت نمیده میدونن که وقتشون ارزش بیشتری داره و نمیخوان تو تعمیرگاه ها تلفش کنن. لول کاریشون براشون مهمه.
اما اگه آپشن و خوشگلی مهمه چینی بخرید. افت قیمت و خرابیشم فدای سرتون.
کاملا صادقانه و بدون تعصب نظرمو گفتم. امیدوارم به کسی برنخوره
باتشکر
آرش: 1395/8/1113:59:23،
12
6
سلام
اگر کسی واقعا مغز اقتصادی داشته باشه اصلا اتوموبیل نمی خرد . با 50 میلیون کار میکنه از سود پولش هر سال یک بار میره مسافرت خارج کشور . نه اینکه با یه ابو قراضه مثل ساندرو بره دم سد کرج چادر بزنه .
حجت: 1395/6/808:58:50،
28
13
وقتی ال 90 تازه اومده بود همه میگفتن چقدر بی ریخته اما الان بهترین ماشین داخلی شده و تو هوا میخرن،قضیه ساندرو هم همینطوره تا چند وقت دیگه تبدیل به یک ماشین محبوب میشه،اخه چاره ای هم نداریم ماشین های چینی که هنوز غیر قابل اعتماد هستند ماشین خوب اروپایی و ژاپنی هم باید بالای 100 میلیون هزینه کنی پس قشر متوسط بیوفته دنبال یه ماشین بادوام داخلی که کمتر بخواد به تعمیرگاه مراجعه کنه و در این صورت انتخابش محدود میشه به ال90 و ساندرو

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما