کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بی ام و برای لیموزین‌های لوکس خود فراخوان داد


کد خبر : ۲۱۵۵۶شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۲۴۱۵۵ بازدید

شرکت بی ام و اعلام کرد، به دلیل وجود مشکل احتمالی در سیستم کیسه هوا، برای خودروهای جدید لیموزین لوکس سری 7 خود فراخوان ...
بی ام و برای لیموزین‌های لوکس خود فراخوان دادبی ام و برای لیموزین‌های لوکس خود فراخوان داد

شرکت بی ام و اعلام کرد، به دلیل وجود مشکل احتمالی در سیستم کیسه هوا، برای خودروهای جدید لیموزین لوکس سری 7 خود فراخوان صادر می کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از رویترز، شرکت بی ام و اعلام کرد، به دلیل وجود مشکل احتمالی در سیستم کیسه هوا، برای خودروهای جدید لیموزین لوکس سری 7 خود فراخوان صادر می کند.

بی ام دبلیو اعلام کرد، کیسه های هوا در 26 هزار خودروی تولید شده قبل از 11 دسامبر 2015  ممکن است دچار نقص در سیستم کنترل کیسه هوا باشند. شرکت اضافه کرده که اطلاعی ندارد که تاکنون چند مورد عملکرد معیوب کیسه هوا در این خودروها رخ داده است.

سخنگوی این شرکت خودروسازی آلمان گفت: «این یک اقدام کاملا احتیاطی است.» وی افزود، تاکنون 47 هزار دستگاه خودروی مدل جدید سری 7 تولید شده است.

فروشنده قطعات معیوب کیسه هوا به شرکت بی ام و، شرکت کونتیننتال بوده است.

بی ام و در اظهاریه ای که برای سایت اینترنتی اداره ایمنی حمل و نقل بزرگراه های آمریکا ارسال کرده گفته که این فراخوان 6 هزار و 110 خودرو را در بازار آمریکا شامل خواهد شد.

خودروهای تولیدی بی ام و در بازار آمریکا که این فراخوان شامل آنها می شود شامل مدل های 740 لی، 750 لی و 750 ال ایکس ای هستند.

در آلمان و چین هم برای 2600 و 4700 خودروی این شرکت فراخوان داده شده است.

مالکان آمریکایی این سری از خودروهای بی ام و، در ماه می نامه ای مبنی بر فراخوان رفع عیب دریافت کرده اند. این رفع عیب که هزینه ای برای مالک خودرو ندارد، 4 ساعت طول می کشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها