کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک صادرات به بازنشستگان تسهیلات کم‌بهره می‌دهد


کد خبر : ۲۱۵۳۱شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳:۴۷۴۰۱۹ بازدید

بانک صادرات پرداخت تسهیلات کم‌بهره به بازنشستگان سراسر کشور را امسال در دستور کار گذاشته است. روابط عمومی‌بانک صادرات ...

بانک صادرات پرداخت تسهیلات کم‌بهره به بازنشستگان سراسر کشور را امسال در دستور کار گذاشته است. روابط عمومی‌بانک صادرات در گزارشی با اعلام این مطلب اعلام کرد، این بانک در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی علاوه‌بر پرداخت تسهیلات خرد به اقشار کم‌درآمد جامعه نسبت به ساخت ١٤ مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور اقدام کرده و همچنین با پرداخت بیش از ٨ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال گذشته بیش از ٢٠٠ هزار جوان را روانه خانه بخت کرده است.

همچنین كميته ملي روباتيك ايران در مراسم اختتاميه بزرگ‌ترین رویداد روباتیک غرب آسیا كه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و پژوهشگران داخلي و خارجي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تهران برگزارشد با اعطاي تنديس ويژه از اسماعيل لـله گاني، مدير عامل بانك صادرات ايران تقدير به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی‌ بانک صادرات ایران، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران٢٠١٦، با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف در محل دائمی ‌نمایشگاه‌های تهران برگزار شد که در مراسم اختتاميه از رويكردهاي این بانک كه براي سومين سال متوالي حمايت از اين رويداد علمي و ورزشي را عهده‌دار بوده، تقدير شد.

بر اساس اين گزارش اين بانك در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین در جهت رشد و توسعه علم و دانش ایرانی و پشتيباني از شرکت‌های دانش‌بنیان این اقدامات را در برنامه‌هاي خود گنجانده است و با حمايت از بزرگ‌ترین رویداد روباتیک غرب آسیا نقش موثری در برگزاري مطلوب‌تر اين دوره از مسابقات داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها