کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قابلیت‌ها و قیمت بنز S500 کروک جدید اعلام شد ‌+ فیلم


کد خبر : ۲۱۴۹۴پنجشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۵۸۹۹۱۰ بازدید

مرسدس کلاس S کبریولت در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت سال قبل معرفی شد و هم‌اکنون جزییات کاملی از قیمت‌ها و مشخصات آن اعلام ...
قابلیت‌ها و قیمت بنز S500 کروک جدید اعلام شد ‌+ فیلمقابلیت‌ها و قیمت بنز S500 کروک جدید اعلام شد ‌+ فیلم

مرسدس کلاس S کبریولت در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت سال قبل معرفی شد و هم‌اکنون جزییات کاملی از قیمت‌ها و مشخصات آن اعلام شده است که از جمله آن می‌توان به شروع قیمت این اتومبیل لوکس جدید از 110 هزار و 120 پوند اشاره کرد. از زمان عرضه، سه مدل از این اتومبیل به خریداران ارائه خواهد شد.

به گزارش ایران جیب به نقل از فرصت امروز، مدل S500 دارای یک موتور V8 4.7 لیتری با نیروی 449 اسب بخار است که نسبت انتشار گاز CO2 آن 199 گرم/کیلومتر است. این درحالی است که مدل S63 AMG از موتور V8 دبل توربو 5.5 لیتری که دارای نیرویی معادل 577 اسب‌بخار است، سود می‌برد. صفر تا صد Cabrio 3.9 ثانیه بوده و دارای ترمزهای کربنی-سرامیکی و سیستم تعلیق بادی استاندارد است.

در نهایت، مدل S65 AMG از همه گران‌تر است و به‌خاطر موتور V12 621 اسب بخاری خود، صفر تا صد را در 4.1 ثانیه طی می‌کند. هر دو مدل S63 و S65  دارای حداکثر سرعت 249 کیلومتر بر ساعت هستند که البته شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافی و خرید بسته AMG ویژه راننده، آن را تا 299 کیلومتر بر ساعت نیز افزایش دهید! قیمت آنها نیز به ترتیب 135هزار و 675 پوند و 192 هزار و 805 پوند است اما اگر به دنبال ذخیره پس‌انداز خود باشید می‌توانید مدل S500 را با 110هزار و 120 پوند خریداری کنید.

کیت استانداردی که روی همه مدل‌ها نصب است شامل آلیاژهای 19 اینچی  (برای بدنه خودرو)، چراغ‌های ال‌ای دی، سیستم تعلیق بادی، سیستم مسیریابی ماهواره‌ای به همراه یک صفحه نمایش 12.3 اینچی، سیستم گرم‌کننده سر و گردن «Airscarf»، صندلی‌هایی با چرم گرمادیده و دارای تهویه و در نهایت یک تفکیک‌کننده اتوماتیک فضای صندوق عقب است. در مدل S63، جلوپنجره و اسپلیتر سپر جلوی مدرن، لوله اگزوزهای کرومی، یک سیستم صوتی بزرگ‌تر و یک سیستم اگزوز اسپورت به سایر امکانات اضافه شده است. مدل S65 علاوه بر همه اینها در چراغ‌های خود کریستال‌های سواروفسکی دارد، بدنه آن از آلیاژ 20 اینچی است و از یک فرمان گرم شونده و نیز 23 اسپیکر استریو برخوردار است.

اگر سقف خودرو را سر جای خود قرار دهیم، می‌توان گفت که سر و شکل Cabrio نسبت به مدل کوپه کلاس S تقریبا دست نخورده باقی مانده است. همان سقف متحرک ظریف و بلند، چراغ‌های جلویی که گویی به سمت عقب کشیده شده‌اند، شیشه جلویی که شیب تندی دارد و حاشیه‌های بسیار متمایز در دو سمت خودرو. قسمت عقب خودرو کمی مورد بازبینی قرار گرفته به‌طوری که سازه فلزی اتصال سقف متحرک به پنجره‌ها بلند‌تر شده است اما ابعاد کلی Cabrio کاملا مطابق با مدل Coupe است.

مطابق انتظارات، سقف متحرک این خودرو یک اثر هنری است. یک پوشش چند لایه کاملا آکوستیک که سطح خارجی آن با ماده‌ای از جنس بوتیل  (شبیه به پلاستیک) روکش شده و دوبار لعاب داده شده تا آن را تبدیل به یکی از عایق‌ترین سقف‌های متحرک موجود در بازار کند. اینکه سقف به صورت الکتریکی طی مدت 20 ثانیه در یک محفظه قرار داده شده در صندوق عقب جمع می‌شود.

همچنین تکنولوژی‌های جدید بسیاری در این خودرو به کار گرفته شده‌ است تا تجربه شما در این خودرو را به لوکس‌ترین حالت ممکن تبدیل کنند. یک سیستم جدید حرارتی کنترل دمای محیط در این خودرو به کار گرفته شده است که از حسگرها و فعال کننده‌ها جهت جبران کم شدن ارتفاع سقف و متعادل کردن دما استفاده می‌کند و حتی قابلیت تشخیص وجود گازهای مضری که در حال ورود به اتاق خودرو باشد را دارد.

بادشکن‌های برقی و نیز گرم‌کننده سر و گردن Airscarf این مرسدس از دیگر امکانات آن به حساب می‌آید.در واقع مرسدس در طراحی خود به سبک بودن و در عین حال مستحکم بودن Carbio کلاس S تاکید ویژه‌ای داشته است. استفاده از آلومینیوم و منیزیم در سینی و تکیه‌گاه عقب خودرو، وزن اضافی مکانیزم سقف متحرک این مدل را جبران می‌کند. این درحالی است که مقاوم‌سازی مضاعف شاسی و اتصال سازه‌های صلیبی به استحکام هرچه بیشتر و تضمین امنیت آن کمک خواهد کرد.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها