کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنگ و روی شاخص بورس تهران پرید


کد خبر : ۲۱۳۵۵یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۱۹۱۲۰۹ بازدید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دوره معاملات روزی جاری با کاهش 373.27 واحدی مواجه شد و به عدد 80 هزار و ...

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان  دوره  معاملات روزی جاری درحالی کار خود را به اتمام رساند با کاهش 373.27 واحدی مواجه شد و به عدد 80 هزار و 280 واحد رسید. 
 
بر اساس این گزارش ، ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیاد ریال فراتر رفت  که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 118 هزار نوبت خرید و فروش بود. این گزارش می افزاید شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 8 واحد به عدد 13 هزار و 813 واحد را تجربه کرد . 

لازم به ذکر است، شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 8 واحد به عدد 11 هزار و575 واحد رسید. 

همچنین شاخص سهام آزاد شناور با 53 واحد کاهش به عدد 92 هزار و 533 واحد رضایت داد، و شاخص بازار اول با کاهش  70 واحدی به رقم 56 هزار و 488 واحد رسید که شاخص بازار دوم تغییری نداشته و به عدد 173 هزار و 723 واحد دست یافت. 

گفتنی است نمادهای اخابر، خودرو، شبندر، وغدیر، فارس با اعمال منفی و نماد وصندوق، حکشتی با اعمال مثبت موجب رونق بازار شدند. 

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات خود با کاهش 6.40 واحدی به عدد  805 هزار و 20 واحد دست یافت.   

بر همین اساس تعداد 278 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد ریال در 34 هزار  نوبت معاملاتی دست به دست شد. 


وضعیت بورس توسط شرکت ها تغییر می کند 

آرام بنیار کارشناس بورس درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر بورس توسط شرکت ها گفت: در روند کلی می توان گفت که امسال، خروج از رکود در بازار بورس حاصل می شود و شرکت ها در فضای بین المللی درحوزه صادرات، با مشکل مواجه نمی شوند البته این رشد درهمه صنایع و شرکت ها رخ نمی دهد.

این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد:  بعضی از شرکت هایی که موقعیت بهتری دارند همانند بانک، پتروشیمی و صنایع فلزی عمدتا وضعیت بهتری دارند. 

بنیار در ادامه اظهار کرد: ادغام و حضور شرکت های بزرگ، باحضور سرمایه گذاران خارجی بیشتر و بهتر محقق می شود چرا که باوجود این تکنولوژی، تحولات خوبی هم دربورس تحقق می یابد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها