کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ قطعی آپارتمان‌های فروش رفته در منطقه 5


کد خبر : ۲۱۳۲۸یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱:۵۷۳۱۱۵ بازدید

منطقه 5 براساس آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی از پرطرفدارترین مناطق تهران ازلحاظ خرید مسکن است. براساس گزارش بانک مرکزی ...

منطقه 5 براساس آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی از پرطرفدارترین مناطق تهران ازلحاظ خرید مسکن است. براساس گزارش بانک مرکزی توزيع تعداد معاملات انجام شده برحسب مناطق مختلف شهرتهران دراسفند ماه سال 94 از ميان مناطق 22 گانه شهر تهران، منطقه 5 با سهم 14.9 درصدی از مبايعه‌نامه‌ها بیشترین معاملات مناطق تهران را به خود اختصاص داده است که این جایگاه دست‌کم در تمامی ماه‌های زمستان سال گذشته متعلق به همین منطقه بود.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سامانه اطلاعات بازاراملاک ایران در 20 روز نخست فروردین ماه سال 95 نیزدراین منطقه هفت قرارداد خرید آپارتمان بالای یک میلیارد تومانی به ثبت رسیده است. همچنین 18 قرارداد 500 تا یک میلیارد تومانی در این مدت در این منطقه تنظیم شده است. اما سهم قراردادهای فروش آپارتمان بالای 200 تا 500 میلیون تومان 34 مبایعه‌نامه است. در این منطقه کمترین سهم را آپارتمان‌های زیر 200 میلیون تومان دارند. دراین مدت تنها 5 آپارتمان زیر 200 میلیون تومان در این منطقه به فروش رفته است. ارزان‌ترین آپارتمان فروش رفته دراین منطقه متری 3 میلیون و 200 هزار تومان است که متعلق به آپارتمانی با متراژ 92 متر در محله باغ فیض است و گران‌ترین آپارتمان نیز در محله پونک بلوار عدل به فروش رفته که متری 9 میلیون و 600 هزار تومان به فروش رفته است.
 

tnojhmdl71rlvdttml9.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها