کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت قیمت بلیت اتوبوس به نرخ‌‌های قبل از نوروز‌


کد خبر : ۲۱۲۸۰جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۴۷۹۲۶ بازدید

قیمت بلیت نوروزی اتوبوس امسال نیز در راستای جبران تردد یک سرخالی از 25 اسفند 94 تا 20 فروردین 95 بین 25 تا 30 درصد افزایش یافت و طبق رویه، باید ...

قیمت بلیت نوروزی اتوبوس امسال نیز در راستای جبران تردد یک سرخالی از 25 اسفند 94 تا 20 فروردین 95 بین 25 تا 30 درصد افزایش یافت و طبق رویه، باید از روز آینده به قیمت‌های قبلی برگردد.

در نوروز سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته، در راستای جبران تردد یکسر خالی ناوگان، ‌ارائه خدمات با کیفیت بهتر به مسافران و ارائه صندلی کافی در برابر تعداد تقاضا، قیمت بلیت‌ ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای‌ برای تاریخ‌های ‌25 اسفند‌ 94 تا 20 فروردین امسال‌ بین 25 تا 30 درصد افزایش یافت.

تردد یکسر خالی بدین معنا است که به عنوان مثال در مسیرهای با مبدأ تهران در روزهای ابتدایی نوروز صندلی‌ها اغلب تکمیل است، اما در همین روزهای ابتدایی نوروز، مسیرها به مقصد تهران اغلب خالی هستند و یا در روزهای پایانی نوروز تقاضای سفر به تهران بسیار بالا اما تقاضای سفر از تهران به شهرستان‌ها کاهش می‌یابد و اغلب صندلی‌ها خالی است و به همین دلیل این افزایش قیمت در راستای جبران بخشی از زیان مالکان ناوگان اعمال می‌شود.

‌بر این اساس از روز آینده (21 فروردین 95) نرخ بلیت همه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری بین‌شهری به قیمت‌های قبل از ایام نوروز باز می‌گردد و همه شرکت‌های مسافربری موظف هستند با پایان طرح نوروزی، قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی بر‌گردانند.

‌‌مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را به اطلاع ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها مستقر در پایانه‌ها و یا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند؛ مسافران همچنین می‌توانند تخلفات شرکت‌های مسافری را در این‌باره به سامانه‌ 1000143 پیامک کنند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها