کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار ایران (فروردین 95)


کد خبر : ۲۱۱۸۹سه شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۳۷۵۰۶۲ بازدید

با شروع سال جدید بازار کم کم رونق سابق را بدست آورده و مشتریانی که برای خرید گوشی تا سال جدید صبر کرده‌اند هم‌اکنون در جستجوی گوشی ...
ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار ایران (فروردین 95)ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار ایران (فروردین 95)

با شروع سال جدید بازار کم کم رونق سابق را بدست آورده و مشتریانی که برای خرید گوشی تا سال جدید صبر کرده‌اند هم‌اکنون در جستجوی گوشی مناسب خود هستند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ارزان و مقرون بصرفه هستید توصیه می‌کنیم که با ادامه مطلب همراه شوید.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، با ورود اسمارت فون ها، نسل گوشی‌های ساده، رو به انقراض است و دیگر کمتر کسی را می‌بینیم که از گوشی‌های غیرهوشمند استفاده کند. اینترنت گردی، بازی‌های جذاب و شبکه‌های اجتماعی بیشترین موارد استفاده از گوشی‌های هوشمند هستند. جذابیت این گونه گوشی‌ها به گونه‌ای است که ساعت‌ها کاربر را خیره به صفحه نمایش نگه می‌دارد؛ اما شاید شما جزو افرادی باشید که نیازی به گوشی هوشمند سطح بالا و گران قیمت ندارند و تنها می‌خواهند از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

در لیست زیر ارزان‌ترین گوشی‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم و البته قصد داریم با مقایسه امکانات و قیمت بهترین گوشی ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

qi4utonpgi83a3ftdf3c.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها