کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرانسه در صدر خروج میلیونرها در سال 2015


کد خبر : ۲۱۰۹۹یکشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۵۱۱۰۸۷ بازدید

بر اساس گزارش تحلیلگران بخش ثروث جهانی «نیو ورلد ولث»، در سال 2015 نزدیک به 10 هزار میلیونر فرانسه را ترک کردند.
فرانسه در صدر خروج میلیونرها در سال 2015فرانسه در صدر خروج میلیونرها در سال 2015

پاریس شاهد بزرگترین خروج دست جمعی افراد ثروتمند با ترک 7 هزار میلیونر در سال گذشته بوده است. این میزان در حدود 6 درصد از جمعیت میلیونر 126 هزار نفری پاریس بوده است.

اکثر میلیونرهای پاریس به بریتانیا، ایالات متحده، کانادا، استرالیا و رژیم صهیونیستی سفر کرده‌اند. این مطالعه بر اساس آمار ثروت و مصاحبه‌ با متخصصان مهاجرت، افراد با تابعیت دوگانه، ‌ مدیران ثروت و مشاورین املاک صورت گرفت و همچنین آمار ویزای سرمایه‌گذاران را نیز در نظر گرفته است. این سومین گزارش سالانه موسسه «نیو ورلد ولث» بوده است. 

چین با ترک 9 هزار میلیونر (بک درصد از کل میلیونرها) در سال 2015 رتبه دوم خروج افراد ثروتمند را در اختیار دارد و پس از آن ایتالیا با 6 هزار، هند با 4 هزار و یونان با 3 هزار نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

در این گزارش آمده است: «خروج از هند و چین زیاد نگرا‌ن‌کننده نیست؛ چرا که در این کشورها تعداد میلیونرهای تولیدشده بیشتر از تعداد میلیونرهایی‌ است که این کشورها را ترک می‌کنند.»

در آن سوی سکه، استرالیا با پذیرش 8 هزار میلیونر به سواحل خود بیشترین سهم را از ورود ثروتمندان را در سال 2015 از آن خود کرده است. در حدود 7 هزار میلیونر به آمریکا و 4 هزار میلیونر نیز به رژیم صهیونیستی نقل مکان کرده‌اند.

این گزارش اعلام کرده که خروج میلیونرها نشانه‌ بدی برای کشورها خواهد بود. میلیونرها اغلب اولین افرادی هستند که کشور را ترک می‌کنند. خروج جمعی میلیونرها از کشورها می‌تواند موجب صدمه به اقتصادهای محلی شود، چرا که بسیاری از آنها صاحبان کسب‌وکار و کارفرمایانی هستند که مالیات‌های بالایی پرداخت می‌کنند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها