کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه های جدید لکسس RX در راه است


کد خبر : ۲۱۰۶۳پنجشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۳۹۹۳۶۸ بازدید

شرکت ژاپنی لکسس اعلام کرده که به دنبال معرفی نسخه های جدیدی از شاسی بلند RX است و از اوایل سال 2018 نسخه سه ردیف آن را به فروش می رساند.
نسخه های جدید لکسس RX در راه استنسخه های جدید لکسس RX در راه است

شرکت ژاپنی لکسس اعلام کرده که به دنبال معرفی نسخه های جدیدی از شاسی بلند RX است و از اوایل سال 2018 نسخه سه ردیف آن را به فروش می رساند. 

تاکنون شایعات متعددی در مورد معرفی چنین خودرویی ازسوی لکسس منتشر شده است اما این بارجف براکن مدیر لکسس توسعه آن را رسما تایید کرده است.

وی در حاشیه نمایشگاه اتومبیل نیویورک گفت که انتظار دارد خودروی فوق از اواخر سال آینده و یا اوایل سال بعدش وارد نمایندگی های فروش شود. وی همچنین صریحا از انتظار بی صبرانه خود برای معرفی این خودروی جدید دوست داشتنی صحبت کرد و بدین ترتیب شایعه معرفی نسخه های RX350L و RX450hL در ایالات متحده را باور پذیرتر از قبل کرد. 

گمان میرود با افزایش اندازه RX شاهد نصب یک موتور بزرگتر بر روی آن باشیم ولی فعلا صحبتی در این زمینه نشده است و بایستی یادآوری کرد که نسخه پایه این محصول دارای یک موتور V6 هیبریدی است. 

گمان میرود با افزایش فاصله بین محورها فضای لازم برای ایجاد ردیف سوم صندلی ها نیز فراهم شود. در واقع طراحان لکسس تلاش زیادی برای طراحی RX پنج سرنشین کرده اند و فعلا حاضر به ایجاد تغییرات اساسی  در آن نیستند لذا می توان انتظار داشت که نسخه های جدید نیز ظاهری مشابه داشته باشند. 

lq8b970h2o4skn6osrr7.jpg

tfe7tzbbdp9w0y681v.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها