کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تفهیم اشتباه در خصوص هیوندای النترا 2016 در ایران


کد خبر : ۲۰۹۸۶یکشنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۲۸۱۳۸۱۸ بازدید

اگر به آگهی های فروش هیوندای النترا مراجعه کنید، به این نکته بر می خورید که برخی آگهی ها، خودرو را با عنوان فیس لیفت معرفی ...

اگر به آگهی های فروش هیوندای النترا مراجعه کنید، به این نکته بر می خورید که برخی آگهی ها، خودرو را با عنوان فیس لیفت معرفی می کنند. بگذریم از آن دسته که اعتقاد دارند، برخی النتراهای 2016 نیو فیس است .

این دسته آگهی ها بدین خاطر با این لفظ نوشته می شوند که نمونه هایی به کشور وارد شده که فرمی جدید در سپر و بدنه دارند. همچنین در برخی مدل ها رکاب اسپرت هم دیده می شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از اسب بخار، برای همین خریداران این شکل ظاهری را خلاقیت طراحان هیوندای برای سال 2016 میلادی می دانند. حال بهتر است بدانید که فرم سپر و رکاب تنها یک کیت به اصطلاح After market یا همان نصب بعد از تحویل خودرو است و با نام تجاری TUIX Edition معروف است و از سال 2014 به بازار عرضه شده است. پس با خودرویی خاص با تغییرات جدید طرف نیستیم. بلکه همان طرحی که دو سال پیش در برخی بازارهای جهانی طرفدار داشته است، به تازگی با نام 2016 به بازار ایران آمده که باعث شگفت زدگی برخی خریداران می شود.

نکته اصلی این است که این تغییرات تنها در بدنه اتخاذ شده و در نمونه هایی شاهد این مسئله هستیم که کیت ذکر شده، با تمام وسایل از جمله ضربه گیر روی درب ها نصب نشده است و تنها بخشی از آن در خودرو دیده می شود. جالب است در برخی معاملات قیمت نسخه بدون کیت با امکانات سطح فول، حدود 120 میلیون تومان لحاظ می شود و نسخه فول با کیت بدنه حدود 125 میلیون تومان را دارد.

k5zfob6b6zca4r20837.jpg

4jmzl5moz9y05rzrsns.jpg

e354073drzjghpme3ry.jpg

yugfncfw1dkvx8eca6i.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها