کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حروف SE در آیفون 4 اینچی اپل به چه معناست؟


کد خبر : ۲۰۹۳۴چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸:۴۲۴۴۲۸ بازدید

اپل به تازگی آیفون 4 اینچی جدید خود را با نام متفاوت iPhone SE معرفی کرده است. اما این حروف چه معنایی دارند؟ ظاهراً فیل شیلر تأیید ...
حروف SE در آیفون 4 اینچی اپل به چه معناست؟حروف SE در آیفون 4 اینچی اپل به چه معناست؟

اپل به تازگی آیفون 4 اینچی جدید خود را با نام متفاوت iPhone SE معرفی کرده است. اما این حروف چه معنایی دارند؟ ظاهراً فیل شیلر تأیید کرده که SE مخفف عبارت Special Edition به معنای نسخه ویژه است.

به گزارش BGR، جیسون سیپریانی که در مراسم اپل حضور داشته در توییتر خود اعلام کرده که مدیر ارشد اپل فیل شیلر به او گفته SE در آیفون SE مخفف عبارت Special Edition است.

پیش از این بعضی گمان می‌کردند که SE مخفف Small Extremities (نهایت‌های کوچک) یا Same-old Engineering (مهندسی قدیمی) است. هنوز مشخص نیست که چه چیزی آیفون SE را یک آیفون ویژه کرده است؛ شاید منظور اپل این باشد که این آیفون قوی‌ترین گوشی هوشمند 4 اینچی دنیاست.

همان‌طور که می‌دانید آیفون SE از صفحه‌نمایش 4 اینچی، پردازنده Apple A9، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین 12 مگاپیکسلی iSight و عمر شارژی بهتر از آیفون‌های قبلی برخوردار است اما اپل متأسفانه از همان دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی آیفون 5اس به همراه حسگر اثر انگشت قدیمی این گوشی در SE استفاده کرده است. آیفون SE قرار است از همین ماه با قیمت 400 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی به بازار عرضه شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها