کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصرف بنزین در کشور رکورد شکست


کد خبر : ۲۰۹۰۱شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸:۵۹۱۲۷۹ بازدید

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین در کشور روند صعودی به خود گرفت به طوریکه در تاریخ پنجشنبه 27 اسفند ماه به 98 میلیون و 900 هزار لیتر رسید.
مصرف بنزین در کشور رکورد شکستمصرف بنزین در کشور رکورد شکست

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین در کشور روند صعودی به خود گرفت به طوریکه در تاریخ پنجشنبه 27 اسفند ماه به  98 میلیون و 900 هزار لیتر رسید.

این گزارش حاکی است: مصرف بنزین در استانهای تهران 19 میلیون لیتر، اصفهان  هشت میلیون لیتر، فارس پنج میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر و خراسان رضوی پنج میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بوده است که نشان دهنده  رشد 14 درصدی نسبت به روزهای قبل بوده است.

مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه 26 اسفندماه امسال با 13 درصد افزایش از مرز 86 میلیون و 500 هزار لیتر گذشت.

براساس این گزارش، در روز 26 اسفندماه به ترتیب استانهای تهران با 18 میلیون و 500 هزار لیتر، اصفهان 7 میلیون و 500 هزار لیتر، فارس پنج میلیون و 900 هزار لیتر  و خراسان رضوی چهار میلیون و 300 هزار لیتر بیشترین مصرف کشور را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که مصرف بنزین کل کشور در بازه زمانی ١٧ تا ٢٥ اسفندماه امسال با بیش از دو میلیون لیتر افزایش به میانگین روزانه ٧٥ میلیون و ٤٧٧ هزار لیتر رسید، در حالی که این مقدار در هفته منتهی به ١٦ اسفندماه ٧٣ میلیون لیتر بود.

آمار مصرف بنزین معمولی در این دوره نشان می دهد که در این مدت به طور میانگین روزانه  بیش از 72 میلیون لیتر بنزین معمولی مصرف شده است.

پیش بینی مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قبل از آغاز تعطیلات نورزی از مصرف بیش از 100 میلیون لیتر در ایام نوروز حکایت می کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها