کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعتراض جمعی از کارگران عسلویه به تاخیر در پرداخت حقوق


کد خبر : ۲۰۸۶۸پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۵۹۲۴۵۳ بازدید

یک منبع آگاه گفت: تعداد زیادی از کارکنان منطقه عسلویه مانند کارگران شرکت IPMI به دلیل عدم دریافت عیدی و دستمزدهای معوقه دست به اعتراض زده‌اند.
اعتراض جمعی از کارگران عسلویه به تاخیر در پرداخت حقوقاعتراض جمعی از کارگران عسلویه به تاخیر در پرداخت حقوق

یک منبع آگاه از اعتراض تعداد وسیعی از کارگران و نیروهای پیمانکاری در پارس جنوبی خبر داد و گفت: به عنوان نمونه روز گذشته و امروز تجمع وسیعی از کارگران شرکت IPMI مقابل دفتر این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برگزار شد.

این منبع آگاه با اشاره به دلیل اعتراض این کارکنان گفت: در حالی که در روزهای پایانی سال به سر می‌بریم، هنوز شرکت‌های کارفرما و پیمانکاری در منطقه نتوانستند حقوق معوق کارگران را که برخی 3 ماه و برخی تا 6 ماه نیز حقوق دریافت نکرده اند را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: روز گذشته تجمع وسیعی در مقابل دفتر IPMI صورت گرفت که پس از حضور برخی از مسئولان این شرکت مانند مشاور عالی مدیرعامل و رئیس حراست قول هایی به کارگران معترض از جمله پرداخت بخشی از حقوق معوقه داده شد اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

این منبع آگاه اظهار داشت: اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس نامه رسمی مسئولان شرکت ملی نفت و شرکت نفت و گاز پارس باید همه حقوق معوق و عیدی کارگران تا 5 اسفند ماه گذشته پرداخت می‌شد ولی متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

این گزارش حاکی است شرکت IPMI در حال حاضر مسئولیت توسعه برخی فازها را برعهده دارد که به دلیل اولویت بندی صورت گرفته توسط مسئولان صنعت نفت هم اکنون فاز 14 پارس جنوبی کمترین فعالیت اجرایی را دارد.

شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری فارس حاکی است روز گذشته نیز کارگران فاز های 20 و 21 و همچنین چند مجمتع پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی به دلیل عدم دریافت حقوق چند ماهه و پاداش دست به اعتراض زده بودند.

این گزارش اضافه می کند: برخی از مطلعین در شرکت نفت و گاز پارس چندی قبل به خبرنگار فارس گفته بودند بخشی از درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت شرکت ملی نفت که اخیرا عرضه شده است برای پرداخت حقوق معوقه کارگران و پیمانکاران پارس جنوبی در نظر گرفته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها